اخبار

انتشار لیست اعضای هیات علمی دانشگاه با چاپ 4 مقاله یا بیشتر بعنوان نویسنده اول و مسئول

چاپ مقاله,تولید مقالات علمی,نویسنده اول و مسئول,اعضای هیات علمی دانشگاه با چاپ بیش از 4 مقاله


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه ، لیست اعضای هیأت علمی که در سال 2023 بعنوان نویسنده اول یا نویسنده مسئول 4 مقاله یا بیش از 4 مقاله چاپ نموده اند را انتشار یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر سیروس جلیلی در این خصوص گفت: خوشبختانه نزدیک 10 درصد از اعضای هیات علمی دانشگاه در سال 2023، 4 مقاله یا بیشتر را به چاپ رسانده اند که این موضوع نشان از میزان بالای بهره وری در تولید مقالات علمی میان اعضای هیات علمی دانشگاه را دارد.

وی یکی از معیارهای سنجش دانشگاه های علوم پزشکی را نسبت تعداد مقالات به اعضای هیات علمی دانشگاه ها خواند و گفت: با اشتراک تجربه اعضای هیات علمی فعال و با تعداد بالای مقالات میتوان نتیجه آن را در رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی دید.

دکتر جلیلی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات این اعضا که دوبرابر میانگین اعضای هیات علمی دانشگاه مقاله به چاپ رسانده اند، افزود: بی شک انتشار مقالات با کیفیت می تواند به تحقق شعار سال کمک کرده و به معنای واقعی مشارکت مردم (اعضای هیات علمی) را در جهش تولید نشان دهد.

دکتر جلیلی در پایان افزود: انتشار چنین آماری می تواند علاوه بر نشان دادن آمار بالای اعضای فعال هیات علمی در امر مقالات، آمار اعضای هیات علمی با صفر یا یک مقاله را نمایان نماید که قطعا برای رسیدن به رتبه بالاتر در ارزشیابی سالیانه بایستی این رقم را کاهش داده و تعداد کل مقالات دانشگاه را افزایش دهیم.

گفتنی است تعداد مقالات چاپ شده سال 2023 دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، 1100 مقاله توسط 525 عضو هیات علمی دانشگاه بوده است.

1

1
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۴۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید