اخبار

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه:

تاکنون بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار صرف بیمارستان اصلی و موقت روانسر شده است

۷۰۰ میلیارد ریال ,اعتبار , بیمارستان, اصلی و موقت روانسر,
 معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه اعلام کرد: تاکنون بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت عملیات اجرایی فاز اول بیمارستان اصلی و راه اندازی بیمارستان موقت روانسر هزینه شده است.

 

به گزارش از روابط عمومی دانشگاه مهندس کریمی اظهار داشت: احداث و راه اندازی بیمارستان اصلی روانسر که از مطالبات به حق مردم این شهرستان است، از اولویت های بسیار مهم دانشگاه می باشد؛ به همین دلیل بیشتر اعتبارات مورد نیاز فاز اول این پروژه از منابع داخلی دانشگاه تامین شد و عملیات اجرایی فاز اول آن با صرف هزینه ای بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

وی همچنین عنوان کرد: آغاز عملیات اجرایی فاز دوم این بیمارستان نیز منوط به تعیین تکلیف مشاغل آلاینده و جابجایی پلیس راه این شهرستان که در تعهدات فرمانداری روانسر است، می باشد و نیازمند اعتباری بالغ بر ۳۰۰۰ میلیارد ریال خواهد بود.

کریمی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه احداث و راه اندازی بیمارستان اصلی روانسر زمانبر خواهد بود، این دانشگاه راه اندازی بیمارستان موقت ۳۲ تختخوابی را در دستور کار خود قرار داد که این بیمارستان در تیر ماه سال گذشته افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گفته وی برای بهره برداری، تجهیز و راه اندازی بیمارستان موقت روانسر نیز حدود ۳۰۰ میلیارد ریال از منابع دانشگاه علوم پزشکی هزینه شده است که شامل بخش بستری، اتاق عمل، رادیولوژی ، دیالیز و دیگر بخش ها می باشد.

 معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ضمن تقدیر از فرماندار شهرستان روانسر گفت: از دکتر لهونی نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی که به صورت ویژه پیگیر احداث، تجهیز و تامین نیروی متخصص و تخصیص اعتبارات مورد نیاز این پروژه ها بوده اند و همیشه یاور و همراه دانشگاه هستند، تشکر و قدردانی می نمایم.

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۲۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید