ویژگی های پیشنهادات:
همه
پیشنهادات پذیرش شده قابل قبول هستند.
پیشنهادات
پذیرش شده :
-قابل طرح در شورا
-غیر قابل طرح در شورا
پیشنهادات غیر قابل طرح در شورا:
1- پیشنهادات غیر قابل اجرا
2- پیشنهادات تکراری
3- پیشنهادات بدون ارائه راه حل و راهکار
4-پیشنهادات خارج از اهداف سازمان
5- پیشنهاداتی که از نظر هزینه به نفع سیستم نباشد
6- پیشنهاداتی که در دستور کار وزارتخانه بوده و جاری است
7- شکایات و انتقادات شخصی اداری و سازمانی
عناوین پیشنهادات واصله
ردیف
|
کد
|
تاریخ
پیشنهاد
|
موضوع
|
|
|
1
|
623
|
92
|
برگزاری
دوره ضمن خدمت جهت کارکنان
|
|
2
|
624
|
92
|
تاسیس
مشاوره خانواده ویژه کارکنان دانشگاه
|
|
3
|
625
|
92
|
تهیه
وتدوین جداول مقالات فارسی –انگلیسی و کتاب با فرم پیوست انجام گیرد.
|
|
4
|
626
|
92
|
سیستم مدیریت
انرژی در بخش رایانه
|
|
5
|
627
3421
|
93
|
استفاده
از کلینیک بیمارستان رازی جهت کلینیک دندانپزشکی
|
|
6
|
628
3428
|
11/2/93
|
1
-جداسازی
درمانگاه از اورژانس2-فعال سازی در
مانگاه شماره 1 3- استقرار نگهبان ثابت جهت اورژانس4- تاسیس پارکینگ د ر خارج از
بیمارستان در فضای مشرف به آن
|
|
7
|
629
3825
|
1/12/93
|
برگزاری
برنامه منظم ورزشی جهت کارکنان
|
|
8
|
630
|
31/6/93
|
1-قردادبا فروشگاهها جهت خرید با تخفیف ویژه 2-برگزاری اردو های تفریحی
ویژه خانواده ها یا خانمها
|
|
9
|
631
3827
|
3/12/93
|
پرداخت
پاداش بازنشستگی در 2 مرحله باشد 1- هم 15 سال خدمت و بعدی در بازنشستگی
|
|
10
|
632
3460
|
30/7/93
|
قرار
دادن ظرف یک بار مصرف
در محل
استقرار آب سرد کن در ستا د
|
|
ردیف
|
کد
|
تاریخ
پیشنهاد
|
موضوع
|
|
|
11
|
633
3470
|
5/9/93
|
جمع
اوری مجزا کاغذ های باطله و اقدام به فروش آنها
به شرکت های بازیا فت
|
|
12
|
634
3718
|
19/11/93
|
افزایش
کیفیت آموزش در محیط های اموزش و شفاف سازی اهداف آموزشی
|
|
13
|
635
3719
|
19/11/93
|
ارسال
آمار و سایر در خواست ها از طریق ایمیل
|
|
14
|
636
3797--20
|
11/93
|
شناسنامه
دارشدن کامپیوترهادر مراکز
|
|
15
|
637
3798
|
19/11/93
|
سیستم
نوبت دهی هوشمند در کلینیک های دانشگاه
علی الخصوص کلینیک مهدیه
|
|
16
|
638
3799-3802
|
|
نصب
دستگاه کار ت خوان جهت تمام مراکز بهداشتی در مانی
|
|
17
|
639
3803-11
|
2/12/93
|
پرداخت
پاداش باز نشستگی در دو مرحله
|
|
18
|
640
3816—18-17
|
|
ورزش
|
|
19
|
641
3819
|
|
اتوماسیون
شده تمامی برگه های مرخص اعمم از ساعتی
و سالیانه و برگه ماموریت
|
|
ردیف
|
کد
|
تاریخ
پیشنهاد
|
موضوع
|
20
|
642
|
5/12/93
|
حضور
کارشناس بهداشت در ستاد دانشگاه جهت بررسی وضعیت بهداشتی ساختمان ستا د
|
21
|
643
3859- 60
|
5/12/93
|
اعلام
شر ح وظایف واحد آموزش و مجاب نمودن
ایشان به اجرای آن
|
22
|
644
3861
|
5/12/93
|
قرار
دادن بوفه و صندلی در محوطه دانشگاه
|
23
|
645
3862
|
5/12/93
|
خرید ظرف و ظروف پذیرایی و عدم استفاده از ظروف
یکبار مصرف
|
24
|
646
3863
|
5/12/93
|
نصب دستگاه کارت خوان یا POS در مراکز بهداشتی درمانی جهت دریافت وجوه قبوض درمانی
واحد های مختلف
|
25
|
647
3864
|
5/12/93
|
مجهز نمودن تلفن خانه ستاد
دانشگاه به سامانه پیغام گیر
|
26
|
648
3865
|
5/12/93
|
پیجر با سواد و مسلط
|
27
|
-
3867
|
6/12/93
|
بدون
موضوع
|
28
|
649
3868
|
|
بکار گیری سیستم نو.بت دهی به صورت تلفنی با رویکرد اعلام زمان ، تاریخ
مراجعه در کلینیک های وابسته به دانشگاه علی الخصوص کلینیک مهدیه
|
29
|
-
3869
|
|
بدون
موضوع
|
30
|
650
3870
|
|
تهیه و توزیع کارت هدیه بهداشت بین نیرو های خدماتی که کارکرد و عملکرد
مناسب و مثبت داشته اند و نهایت ارائه پاداش ( در صورت لزوم قرعه کشی) به صورت نقدی
و غیر نقدی به دارندگان بیشترین کارت از جانب سیستم درمانی
|
31
|
651
3871-2
|
|
تهیه و توزیع کارت هدیه انرژی برایی نیروهای خدماتی جهت صرفه جویی و
کاهش مصرف انرژی در زمینه آب و برق در واحدهای درمانی
|
32
|
652
3873
|
|
استفاده از پساب فاضلاب بیمارستان بعد از تصفیه پیشرفته به منظور آبیاری
فضای سبز و کاهش مصرف آب با توجه به بحران آب از
|
33
|
653
3874
|
|
جمع آوری کاغذهای باطله موجود در سیستم بهداشت ودرمان طی یک فرایند
منسجم استانی
|
34
|
654
3875
|
|
طراحی نظام نتقل وانتقال کارکنان سیستماتیک مبتنی بر نظام ارزشیابی
قانونمند!! مانند آموزش وپرورش ونیروی های نظامی
|
35
|
655
3876
|
|
افزایش دستگاه همودیالیز
|
36
|
656
3877
|
|
توسعه ی فضای فیزیکی بخش دیالیز
|
37
|
657
3878
|
|
نصب دستگاه نوبت دهی جهت رفاه حال اراباب رجوعان در درمانگاه بیمارستان
در زمان ویزیت پزشکان و متخصصین
|
|
|
|
|
|
ردیف
|
کد
|
تاریخ
پیشنهاد
|
موضوع
|
38
|
658
3879
|
|
نصب تابلوی دیجیتالی درورودی ستاددانشگاه (منظور بالای درب کشویی شیشه
ای) جهت اعلام مناسبتها(اعیاد،رحلت ،روزهای مهم )ودرج پیام ریاست دانشگاه وشعارهای
مناسب روزو.
|
39
|
659
3880
|
|
راه اندازی واحد راهنمایی ومشاوره حقوقی درزمینه (دعاوی مختلف ) جهت
پرسنل دانشگاه
|
40
|
660
3881-2
|
|
با سلام پیشنهاد من این است که جهت رفاه پرسنل رسمی پرداخت پاداش بازنشستگی
در دو مرحله صورت گیرد بعد از گذشت پانزده سال خدمت مبلغی معادل نصف پاداش به انها
تعلق گیرد تا صرف مصرف بهینه شود معمولا در اواخر دوران خدمت پاداش مربوطه استفاده
مناسبی برای فرد نداردچون
|
41
|
-
3883-4
|
|
بدون
موضوع
|
42
|
-
3885
|
|
بدون
موضوع
|
43
|
661
3886
|
|
نصب ویترین گردان اطراف ستون سالن طبقه اول ساختمان شماره 1 به جهت
گذاشتن عکس خیرین وواقفین
|
44
|
662
3887
|
|
ایجادپرونده پزشکی ویادرنظرگرفتن کارت سلامت برای پرسنل دانشگاه وانجام
آزمایشات اجباری سالیانه رایگان
|
45
|
-
3888
|
|
با وجود فلسفه های مختلف آموزش بهداشت نظیر ؛ فلسفه تغییر رفتار-فلسفه
مبتنی بر شناخت –فلسفه تصمیم گیری –فلسفه آزادی /عملکرد- وفلسفه تغییر اجتماعی واز
همه مهمتر فلسفه التقاطی به آموزش که هر کدام روش خاصی را برای رسیدن به هدف غایی
آموزش رادنبال میکننددر حالی
که فلسفه رایج در حوزه آموزش
بهداشت فلسفه تصمیم گیری است برنامه ای در جهت اآشنایی افراد مرتبط با آموزش در جهت
تغییر این رویکرد برای ارتقای کیفیت آموزشها واستفاده از روشهای مختلف درمحیط های
آموزشی ازجمله در مدارس تکنیکهایی چون طوفان فکری ،مباحثه ،حل مساله،نمایش،ایفای
نقش و... ودر جامعه تکنیکهایی
چون استفاده از تابلو تبلیغاتی،سخنرانان مشهور،قرار داد سازی رفتاری،بولد وقایع جامعه،گروههای
حمایتی وبرگزاری مسابقات و...
|
46
|
-
3889
|
|
تقلب در استخدام
|
47
|
666
3894
|
|
با توجه به اینکه کارشناسان موظف به تایپ نامه هستند . بنابراین برای
بهتر شدن امور و از دست ندادن زمان اگر امکان داشته باشد ارسال نامه ها نیز در اختیار
کاربران قرار گیرد تاهنگامی که نامه ای امضا و شماره شد کارشناس موظف نباشد با دبیر
خانه تماس بگیرد و ارسال
نامه را پیگیری کند.و چرخه
تکرار در سیستم از بین برود و این نیازمند آموزش
|
48
|
667
3895
|
|
دوره های مناسب و لازم نحوه ارایه گزارش برای مدیران عالی ،ارشد و میانی
برگزار شود
|
49
|
668
3896
|
|
سیستم نظارت بر ورود و خروج پرسنل که لینک به دفتر مدیریت. حراست و
نگهبانی شود
|
50
|
669
3897
|
|
سیستم پرداخت های پرسنلی غیر از حقوق بر اساس عملکرد ارایه شود
|
51
|
670
3898
|
|
پیشنها د می شود برای کارمندان ستاد در پایان سال تشویق های مناسبی
در نظر گرفته شود.با توجه به اینکه حجم فعالیت ها بالاست.
|
52
|
671
3899
|
|
ایجاد سنسورهای هوشمند روشنایی جهت سرویسهای بهداشتی و راهروها جهت
صوفه جویی در مصرف برق
|
53
|
672
3900
|
|
ایجاد یک دستگاه مایکروویو جهت گرم نمودن غذای کارکنان
|
|
|
|
|
|
ردیف
|
کد
|
تاریخ
پیشنهاد
|
موضوع
|
54
|
673
3901
|
|
آموزش و اجرای 5S در سطوح مختلف دانشگاه . یک سیستم اولیه و بسیار ساده برای بهبود بهره وری
و کیفیت است که اساس آن را نظم و نظافت تشکیل می دهد 5S برگرفته
از حروف اول پنج کلمه ژاپنی بر اساس نظم وپرهیزاز در هم ریختگی محیط کار وزندگی است
عاملی برای انگیزش ،
بهره وری وایمنی است نیاز به
سرمایه گذاری اولیه بسیار کمی است نتایج آن به زودی خود را نشان می دهد
|
55
|
674
3905
سه کد
ثبت نشده است
|
|
جمع آوری اسماءمتبرکه در اتاق های دانشگاه
|
56
|
675
3909
سه کد
ثبت نشده است
|
|
درابتدای سال جدید کلیه امورات مدیریت ؛تعریف وطی جلسه ای که باحضور
کلیه کارکنان تشکیل می گردد ؛وظایف تقسیم گردد.باروش مذکور کلیه کارکنان درجریان
تمامی وظایف مدیریت قرارگرفته وباعث توسعه شغل موردنظرمی گردد وباروش گردش کاری مذکور
درصورت مرخصی طولانی مدت یکی
از همکاران ؛هیچ خللی در جریان
وظایف اداری ایجادنمی گردد.
|
57
|
676
3910
|
|
سقف اضافه کار هر مدیریت درابتدای سال مشخص گردد ازآنجا که وظایف بایدبطور
مساوی بین کارکنان تقسیم گردد واین یکی از وظایف مدیران مجموعه می باشد لذا سقف ساعت
اضافه کار نیز بطور مساوی بین همه تقسیم گردد مگر درصورتی که شخص موردنظر ازانجام
وظایف کاری خویش خودداری
نموده ویا درانجام آن اشتباهاتی
نموده باشد
|
58
|
677
3911
|
|
تصویری نمودن دستگاه تایمکس ورود وخروج-از دستگاههای پیشرفته تری که
فرد درمقابل آن قرارگیرد وباتوجه به چهره فرد که قبلا اسکن شده ؛مراتب حضور وی درج
گردد
|
59
|
678
3912
|
|
سیستمی شدن درخواست مرخصی وپاس ساعتی-
|
60
|
679
3913
|
|
اعلام وضعیت پیشنهاد ازطریق پیامک-از طریق هماهنگی با واحدIT دانشگاه
؛نسبت به اعلام وضعیت بررسی پیشنهاد به فرد پیشنهاددهنده اقدام لازم صورت گیرد
|
61
|
680
3914
|
|
بررسی جاومکان-بهتراست یک بررسی توسط افراد خبره وآگاه صورت گیردوباتوجه
به یک محاسبه اعلام شود بطور متوسط هرنفر چندمترمربع فضای کاری نیازدارد.آنگاه مدیریتها
را بر اساس تعداد کارکنان وفضای لازم درنظربگیرند واتاقها را با رعایت عدالت بین
مدیریتها تقسیم نمایند.بررسی
جا ومکان کارکنان مقوله مهمی
است که به آن بی توجهی می شود.
|
62
|
681
3915
|
|
تغییرکاربری پناهگاه دانشگاه جهت استفاده بایگانی-با هزینه کمی می توان
پناهگاه را جهت استفاده پرونده های راکد بایگانی استفاده نمود زیرا فضای بایگانی
جهت نگهداری پرونده ها کافی نبوده و پیداکردن پرونده موردنیاز ارباب رجوع بامشکل
مواجه می گردد.
|
63
|
682
3916
|
|
اخذ هزینه جهت محل پارکینگ خودروها-درقبال برچسب هایی که حراست دانشگاه
به افرادمی دهد بطور ماهیانه مبلغ خاصی اخذ گردد ومحل پارکینگ خط کشی شده وهرفردی
درمحلی که شماره آن به او داده شده مجاز است که خودرو خود راپارک نماید
|
64
|
683
3917
|
|
خط کشی وشماره گذاری محل توقف سرویس های دانشگاه-علاوه بر اینکه سرویس
های دانشگاه موظف باشند جلو وعقب شیشه مینی بوس نام مسیر رابنویسند با توجه به خط
کشی وشماره گذاری محل توقف مینی بوس ها مشخص شود تا هر کارمندی به راحتی بتواند مسیرمورد
نظر خود را پیدا کندمثلا
مسیر شماره یک مسیرنفت-شماره
2دادگستری-شماره 3بهزیستی و...بدین ترتیب راننده ها موظف هستند درجایگاه خط کشی شده
و درشماره مسیر خود پارک نمایند
|
ردیف
|
کد
|
تاریخ
پیشنهاد
|
موضوع
|
|
|
65
|
684
3918
|
|
استفاده از دستگاه صابون ریز اتوماتیک -با توجه به اینکه ما دریک محیط
بهداشتی فعالیت می کنیم واخیرا اغلب دستگاههای اجرایی جهت رعایت بهداشت عمومی از
دستگاه صابون ریز های اتوماتیک که تماسی با دست فرد ندارد استفاده می کنند شایسته
است که با صرف هزینه ای ناچیز
؛ بهداشت بیشتری را در دانشگاه
داشته باشیم
|
|
66
|
685
3920
|
|
گذاشتن یک فرد خاص جهت نظافت سرویسها-یک نفر از خدمتگزاران جهت نظافت
6 سرویس بهداشتی تعیین شود که حتی می توان بطور ماهیانه نیز فرد مورد نظر راتغییر
دادوتنها وظیفه او نظافت کامل وانتقال مشکلات فنی به مدیریت امور عمومی باشدبهداشتی-اشکالات
فنی فراوان سرویسها ازجمله خرابی درشیلنگ-خرابی فلش تانک-عدم وجود صابون کافی درمنبع
ها ی صابون-سوختن لامپ سرویسهاو...
|
|
67
|
686
3921
|
|
احداث یک دکه درمحوطه دانشگاه جهت فروش اغذیه-می توان با احداث واجاره
دادن یک دکه درمحوطه حیاط دانشگاه به فردی جهت فروش اغذیه به کارکنان وارباب رجوع
علاوه بر خدمت رسانی به کارکنان
|
|
68
|
687
3927
|
|
ایجاد سقف شیروانی در پارکینگ دانشکده داروسازی و خوابگاه بوستان
|
|
69
|
688
3930
|
|
راه اندازی موتورلانس ( موتور آمبولانس)در مرکزیت شهر کرمانشاه چهارراه
مدرس از ساعت 8صبح الی 12 ظهر و عصرها از ساعت 16الی 20درزمان شلوغی ترافیک ( توضیح
اینکه سه دستگاه موتور و تکنیسین متقاضی و مجرب دارای گواهینامه نیز موجود می باشد.)
|
|
70
|
689
3937
|
|
نصب پشه بند برای پنجره های ستاد دانشگاه
|
|
71
|
690
3938
|
|
بهره گیری از دستگاه حمل لوازم سنگین (آسان بالابر پله )
|
|
72
|
691
3939
|
|
تشکیل قطب ارزیابی فن آوری سلامت در غرب کشور به منظور افزایش بهره
وری در تغییر و تحولات فن آوری و داشتن چند فارغ التحصیل کارشناسی ارشد این رشته
در دانشگاه از دانشگاه علوم پزشکی تهران
|
|
73
|
692
3953
|
|
لطفا در ازمون ها برای دانش اموختگان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که
معدلشون بالا 18 بوده یه امتیاز قرار بدین مچکرم ورودی 87 که بعد طرح با معدل
18.16 بی کارم
|
|
74
|
693
3955
|
|
در مراکز کلیدی دانشگاه مانند داروخانه امام که محل توزیع دارو برای
بیماران خاص می باشد نیروهای توانمند ، اگاه و مسیولیت پذیر قرار داده شود
|
|
ردیف
|
کد
|
تاریخ
پیشنهاد
|
موضوع
|
|
|
75
|
694
3965-6-7
|
|
در مراسم هایی مثل پیاده روی جهت انگیزه ،صرفه جویی و مشارکت بیشتر
برای شرکت در اینگونه مراسمی بهتر است به جای جوایز پرهزینه باتعداد کم ؛جوایز باتعداد
بیشتر ولی کم هزینه منجمله کارت هدیه وانواع وسایل ورزشی متنوع ،سبک وکم هزینه استفاده
شود.
|
|
76
|
695
3968
|
|
ایجاد بوفه در ستاد
|
|
77
|
696
3974
|
|
بهره برداری از نرم افزار پذیرش و سرشماری در سطح واحد های بهداشتی
از جمله امکانات نرم افزار - استفاده از نرم افزار در سطح خانه بهداشت تا سطح دانشگاه
- جمع بندی اطلاعات کلیه اطلاعات در سطح شهرستان و همچنین کلیه شهرستان ها در سطح
استان -
|
|
78
|
|
|
شیر ترموستاتیک رادیاتور(Thermostatic Radiator Valve) ، وسیله ایست مناسب جهت
کنترل دمای هر یک از اتاقها که با تنظیم جریان آب گرم رادیاتور ، دمای هوا را در
حد مطلوب نگه می دارد. دمای مورد نیاز هر اتاق با چرخاندن کلاهک ترموستات قابل تنظیم
می باشد.
|
|
79
|
698
3977
|
|
تشکیل شورای مشکلات پر سنلی بامدیریت اداره پاسخگویی به شکایات یا مدیریت
امور عمومی ویاسایر مدیران داوطلب
|
|
80
|
699
3978
|
|
تشکیل نظام تشویقات در هر مرکز و مشخص شدن ضوابط و معیارهای صدور تشویقات
( ملاک در نظر گرفتن شاخص های عمو می و اخنصاصی ارزیابی عملکرد کارکنان
|
|
81
|
700
4023
|
6/4/94
|
جای دیگه ای برای انتقال پیامم نداشتم مجبور شدم مزاحم شما بشم خواهشن
منتقل کنید به شخص مربطه. ما کارشناسان و کاردان های بیماریها مدت هاست منتظر استخدامی
هستیم که هیچ خبری نبوده و نیست تا این طرح جدید استخدامی شرکتید حجمی امد که برای
رشته بهداشت
عمومی زده بود فقط زن پس مرد
رشته بهداشت عمومی باید چه کار کنند چرا فکری به حال این رشته نشده خواهشن فکری هم
به حال ما کنید
|
|
82
|
701
4041
|
16/4/94
|
گم شدن در خواست ها در واحد های دیگر سوء استفاده از درخواست ها صرف
نیروی انسانی مازاد و در نهایت تأیید نشدن درخواست به هر دلیلی تسریع در انجام امورات
درخواست ها تسهیل درپیگیری درخواست ها و اقلام مورد نیاز به کار گیری نیروی انسانی
در سایر امورات دیگر
|
|
83
|
702
4050
|
23/4/94
|
باسلام دو نامه سه برگی برای آزمایشگاه از طرف معاونت امور بهداشتی
به شبکه ارسال شده که دو برگ از آن فقط سرپرست شبکه ها ی شهرستانها قید گردیده ومتن
هر یک از نامه ها هم با چهار خط در یک کاغذ A4 قید گردیده است (نامه
شماره 73017252/پ تاریخ: 21/4/94)و (نامه
شماره 73015549/پ تاریخ:
1/4/94)
متون نامه های کم حجم در کاغذهای A5به شهرستانها ارسال شود
ودربالای متن نامه شبکه مذکور قید شود و لازم نیست اسم تمامی شبکه ها در کاغذهای
جداگانه دیگری قید گردند.
|
|
84
|
703
4064
|
3/5/94
|
ایجاد درگاه پرداخت الکترونیکی در تمامی بانکها جهت دانشگاه
- اتلاف وقت افراد در بانکها و رفت و آمد. 2- در روزهای تعطیل اقدامی
جهت واریز وجه مقدور نمی باشد
1- کم شدن مراجعات به بانک 2-کمک به زودتر نقد شدن مطالبات 3-روزهای
تعطیل و ساعات غیر اداری نیز قابلیت انجام تراکنش مالی وجود دارد. 4- کمک به ثبت
نام کندگان در آزمونهای استخدامی و بسیاری مزایای دیگر
|
|
85 | | | | |
86 | | | | |
87 | | | | |
88 | | | | |
90 | | | | |