اخبار

بروز رسانی و ارتقای سامانه دریافت تلفنی شکایات ، انتقادات و پیشنهادات

 بروز رسانی و ارتقای سامانه دریافت تلفنی شکایات ، انتقادات و پیشنهادات

سامانه تلفنی  دریافت شکایات ،انتقادات وپیشنهادات اداره بازرسی ،ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ارتقا یافت و آماده ارائه خدمات است.

کارکنان دانشگاه علوم پزشکی وعموم مردم شریف استان در هرساعت از شبانه روز میتوانند با شماره تلفن 8381111 تماس گرفته وپیغام خود را در این سامانه ثبت ویا شکایت ،انتقاد وپیشنهادات خودرا ارائه نمایند.

۲۷ آبان ۱۳۹۱ ۱۴:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید