اخبار

کارگاه "ارزشیابی عملکرد دانشجو" در دانشکده پرستاری و مامایی برگزار شد

کارگاه "ارزشیابی عملکرد دانشجو" در دانشکده پرستاری و مامایی برگزار شد
دکتر اشتریان در خصوص اهداف سه گانه یادگیری آموزشی بر اساس طبقه بندی بنیامین بلوم سخن گفت .

کارگاه "ارزشیابی عملکرد دانشجو" در دانشکده پرستاری و مامایی برگزار شد.

در روز دوشنبه بیست و ششم خردادماه "کارگاه ارزشیابی عملکرد دانشجو" با حضور جمعی از اعضای هیات علمی و کارشناسان بالینی برگزار گردید.

در این کارگاه که توسط دانشکده پرستاری و مامایی و با همکاری مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه در محل سالن جلسات دانشکده برگزار شد، ابتدا دکتر مرضیه کبودی هدف از برگزاری آن را بیان نموده و در ادامه توضیحاتی در خصوص مفاهیم اندازه گیری، سنجش، ارزشیابی، آزمون، ممیزی، و اعتبار بخشی ارایه داد.

سپس دکتر اشتریان در خصوص اهداف سه گانه یادگیری آموزشی بر اساس طبقه بندی بنیامین بلوم سخن گفت .

انواع آزمون ها و جدول مشخصات آزمون نیز از دیگر مباحث مطرح شده در این کارگاه بود. علاوه بر آن کلیه شرکت کنندگان محترم در مورد چالش های ارزیابی بالینی به بحث و تبادل نظر پرداختند و نظرات سازنده ای را به عنوان راهکار ارایه نمودند

۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ۱۳:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید