اخبار

وضعیت مطلوب دانشگاه برای راه­ اندازی رشته Ph.Dمهندسی بهداشت محیط

وضعیت مطلوب دانشگاه برای راه­ اندازی رشته Ph.Dمهندسی بهداشت محیط

اعضای هیأت ممتحنه ارزشیابی و برنامه­ ریزی رشته مهندسی بهداشت محیط وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه علوم­ پزشکی کرمانشاه حضور یافتند.

این هیأت که متشکلاز آقایان دکتر کاظم ندافی، دکتر احمد جنیدی جعفری و دکتر محمدتقی صمدی بود جهت بررسی وضعیت و امکانات نرم افزاری و سخت ­افزاری دانشکده بهداشت به کرمانشاه آمده بودند که از آزمایشگاه­ های شیمی، تحقیقات، میکروب، پسماند، پایلوت، گروه تغذیه، گروه صنایع غذایی کلاس­های آموزشی مقاطع مختلف، اتاق Ph.D، کتابخانه الکترونیکی، سایت کامپیوتر ارشد، مرکز تحقیقات عوامل محیطی مؤثر بر سلامت، سایت ورمی کمپوست، تصفیه­ خانه فاضلاب و سالن کنفرانس و سالن همایش­های دانشکده بازدید نمودند و از نزدیک با توانمندی­ها و پتانسیل­ها آشنا شدند. 

این هیأت همچنین در جلسه­ ای در راستای بررسی شرایط موجود در دانشکده که با حضور رئیس دانشکده و اعضای هیأت علمی گروه مهندسی بهداشت محیط در سالن کنفرانس برگزار گردید، به گفتگو و بررسی شرایط حضور استادان و اعضای هیأت علمی و امکانات نرم­ افزاری و سخت­ افزاری پرداختند و مجموعه امکانات موجود برای راه­ اندازی رشته Ph.Dمهندسی بهداشت محیط را مثبت و مطلوب ارزیابی کردند.

در این جلسه رئیس دانشکده بهداشت اظهار داشت: ارتقاء هر مرکز آموزشی با همدلی و هم ­افزایی توانمندی­های اعضای هیأت علمی میسر می ­گردد که الحمدا... اساتید این دانشکده در فضایی بسیار پویا و مطلوب و در نهایت همکاری گروه­ها با هم مسیر ارتقاء و صعود دانشکده را دنبال می­ کنند.

دکتر یحیی پاسدار افزود: ما در تصمیمی جمعی و با هدف بهره ­مندی مناسب و تمام وقت اساتید و دانشجویان از امکانات آزمایشگاه­های فعال در دانشکده، آزمایشگاه­ها را تجمیع و از حالت انحصاری گروه­های آموزشی خاص خارج نموده ­ایم که هیچ آزمایش­ لازمی ابتر نماند.

وی همچنین خواستار ارائه نظرات ارشادی مسئولان بورد تخصصی وزارت متبوع در خصوص مسایل موجود در دانشکده برای پیشرفت هرچه بیشتر وضعیت موجود شد.

   بازدید هیئت بورد بهداشت محیط  بازدید هیئت بورد بهداشت محیط بازدید هیئت بورد بهداشت محیط  

 


بازدید هیئت بورد بهداشت محیط

 

 

 

۲۵ مهر ۱۳۹۴ ۰۹:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید