ارباب رجوع برای انجام امور اداری نباید مجبور به مراجعه به ستاد باشد.
ریاست دانشگاه با اشاره به راه اندازی میز خدمت در ستاد دانشگاه به مشکلات مراجعان به سیستم اداری اشاره کرد و گفت: سردرگمی ارباب رجوع میان اتاق ها و ساختمان های مجموعه دانشگاه در شان مردم نیست و با راه اندازی میز خدمت تلاش می کنیم مردم برای انجام امور اداری ناگزیر به مراجعه به سیستم نباشند.
دکتر حسین کریم از اتصال سیستم میز خدمت در ستاد دانشگاه به سیستم کارتابل و نیز کلینیک ویژه دانشگاه خبر داد و گفت: باید امور اداری بگونه ای پیش برود که مردم از خانه و با اتصال به اینترنت امور خود را پیگیری کنند.
وی خواهان گسترش این میز به تمام مراکز دانشگاهی شد و افزود که به شخصه پیگیر پیشرفت این پروژه خواهد بود.