معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه "سامانه ثبت و پیگیری مکاتبات مردمی" به آدرس FC.behdasht.gov.ir توسط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی راه اندازی شده است از توسعه و استقرار کامل این سامانه در دانشگاه خبر داد و گفت: هم اکنون دبیرخانه ستاد مرکزی دانشگاه آماده ثبت نام و پاسخگویی به مراجعینی است که از طریق این سامانه به وزارت متبوع نامه ارسال کرده و هم اکنون می خواهند از وضعیت نامه ها و درخواست های خود اطلاعی داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر فریبرز ایمانی گفت: در این سامانه هریک از شهروندان بدون مراجعه حضوری به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی پس از ثبت درخواست ، مشخصات و شماره تلفن همراه خود می توانند نامه ها و مکاتبات خود را ارسال و با دریافت کد پیگیری نتیجه درخواست های خود را از طریق همین سامانه پیگیری کنند.
وی با بیان اینکه این سامانه به سامانه اتوماسیون اداری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی متصل می باشد گفت: تمامی مراحل مکاتبه از ثبت تا تمام ارجاعات و اقدامات انجام شده از طریق پیامک به افراد ذینفع اطلاع رسانی می شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه طراحی و اجرای این سامانه را در راستای اجرای دولت الکترونیک، تکریم مراجعین، تسهیل در روند انجام مکاتبات و نیز صرفه جویی در هزینه ها دانست و با اشاره به اینکه ثبت و پیگیری درخواست توسط شهروندان در این سامانه به دو روش صورت می گیرد گفت: هریک از شهروندان می توانند یا به طور مستقیم به آدرس FC.behdasht.gov.ir مراجعه کنند و نامه خود را ارسال کنند و یا با مراجعه حضوری به ستاد دانشگاه و ارائه نامه درخواستی ، ثبت مشخصات و شماره تلفن همراه خود ، نتیجه نامه خود را از طریق سامانه مذکور پیگیری نمایند.