دانشگاه علوم
پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه درنظر مناقصه عمومی یک مرحله ای امور سرویس
ایاب و ذهاب کارکنان ستاد دانشگاه در سال 99 خود را با شماره ثبت 2099000262000003 از طریق
سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت
اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران وبازگشایی پاکت ها از طریق درگاه
سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد ولازم است مناقصه
گران درصورت عدم عضویت قبلی،مراحل ثبت نام درسایت مذکور ودریافت گواهی امضای
الکترونیکی را جهت شرکت درمناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار مناقصه درسامانه تاریخ 99/1/17 می باشد./
1) مهلت زمانی
دریافت اسناد مناقصه از سایت : ساعت 19 روزیکشنبه
تاریخ99/1/24 می باشد.
2) مهلت زمانی
ارائه پیشنهاد : ساعت 15 روز شنبه تاریخ 99/2/6 می باشد.
3) زمان بازگشایی
پاکتها : ساعت13روزیکشنبه تاریخ99/2/7 می باشد.
4) اطلاعات تماس با دستگاه مناقصه گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر
درخصوص اسناد مناقصه : کرمانشاه – بلوار شهید بهشتی
_ ساختمان مرکزی ( تلفن : 38375161-083 )
5) سپرده شرکت
درمناقصه 232/000/000 (دویست و سی و دو میلیون ریال) بصورت ضمانتنامه معتبر
بانکی بدون قید وشرط و یا واریز نقدی وجه مذکور به حساب شماره 0104173702007 بانک
صادرات شعبه مدرس(کرمانشاه) بنام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی
کرمانشاه می باشد.
6) محل تحویل پاکت(
الف )کرمانشاه ، بلوار شهید بهشتی،ساختمان مرکزی ، طبقه سوم، دبیرخانه محرمانه می
باشد.
7) محل بازگشایی
پیشنهادات واصله درمحل کرمانشاه،بلوارشهید بهشتی،ساختمان شماره ی یک دانشگاه علوم
پزشکی ،طبقه اول ،دفتر مدیریت پشتیبانی واموررفاهی می باشد.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات
بهداشتی درمانی کرمانشاه