معاونت
غذا و دارو در نظر دارد مزایده فروش دستگاههای تجهیزات پزشکی و تصویر برداری خود
را به شرح مذکور و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده با بهره گیری از سامانه
تدارکات الکترونیک دولت www.setadiran.ir و با شماره ثبت
1099030243000001 بصورت الکترونیکی به فروش برساند.
1- زمان انتشار در سایت: ساعت 8 روز سه شنبه تاریخ 16/10/99 می باشد.
2- مهلت زمانی دریافت اسناد مزایده : ساعت 14 روز
دوشنبه تاریخ 29/10/99 می باشد.
3- تاریخ بازدید: از تارخ 16/10/99 لغایت تاریخ
29/10/99 از ساعت 8 صبح لغایت 15 عصر می باشد.
4- مهلت ارسال پیشنهاد قیمت : تا ساعت 15 روز
دوشنبه تاریخ 29/10/99 می باشد.
5- زمان بازگشایی پاکتها: ساعت 9 روز سه شنبه
تاریخ 30/10/99 می باشد.
6- محل بازگشایی پیشنهادات واصله در محل
کرمانشاه، بلوار پرستار، روبروی دانشکده داروسازی، دفتر معاونت غذا و دارو
7- اطلاعات تماس با دستگاه مزایده گزار جهت
دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه: بلوار پرستار، معاونت غذا و دارو،
امور قراردادها (تلفن : 37106222—0836) می باشد.
8- سپرده شرکت در مزایده برای کلیه دستگاهها
بصورت مجزا و ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط و یا واریز نقدی وجه به شماره حساب
0104173702007 بانک صادرات شعبه مدرس کرمانشاه بنام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات
بهداشتی درمانی می باشد.
9- محل تحویل پاکت (الف و ب) کرمانشاه، بلوار
پرستار، حراست می باشد.
10-
ضمناً
رعایت موارد ذیل الزامی است:
1-10) برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی
دولت می باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده پرداخت
تضمین شرکت در مزایده (ودیعه)، ارسال پیشنهاد قیمت، بازگشایی پاکات، اعلام به
برنده و ... در بستر سامانه از این طریق امکان پذیر می باشد.
2-10)
پیشنهاد می گردد قبل از ارائه پیشنهاد از تجهیزات موضوع مزایده بازدید بعمل آورید.
3-10)
علاقه مندان به شرکت در مزایده می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی الکترونیکی
(توکن) با شماره ذیل تماس حاصل نمایند:
مرکز
پشتیبانی و راهبری سامانه : 41934-021
اطلاعات
تماس دفاتر ثبت نام سایر استانها در سایت سامانه تدارکات الکترونیک دولت (www.setadiran.ir) بخش " ثبت نام / پروفایل مزایده گر" موجود
می باشد.
روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات
بهداشتی درمانی دانشگاه