معاونت
غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه درنظر دارد مناقصه
عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی خرید
تجهیزات سیستم صوت و تصویر سالن کنفرانس ساختمان جدید خود را با شماره ثبت ۲۰۹۹۰۳۰۲۴۳۰۰۰۰۳9
از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.کلیه مراحل برگزاری مناقصه
از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران وبازگشایی پاکت ها از طریق
درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد ولازم است مناقصه گران درصورت عدم عضویت قبلی،مراحل ثبت
نام درسایت مذکور ودریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت درمناقصه محقق سازند.
تاریخ انتشار مناقصه درسامانه روز یکشنبه تاریخ 26/11/99 می باشد.
1) مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: تا ساعت
19 روز چهار شنبه تاریخ 29/11/99
می باشد.
2) مهلت زمانی ارائه پیشنهاد : تا ساعت 15 روز چهارشنبه
تاریخ 13/12/99 می باشد.
3) زمان بازگشایی پاکت د: ساعت8 صبح روز شنبه تاریخ
16/12/99 می باشد.
4) اطلاعات تماس با دستگاه مناقصه گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر
درخصوص اسناد مناقصه : امور عمومی معاونت غذا و دارو- تلفن تماس 08337106222
5) سپرده شرکت درمناقصه 000/000/597 ریال( پانصد
و نود و هفت میلیون ریال) بصورت ضمانتنامه معتبر بانکی بدون قید وشرط ویا واریز
نقدی وجه مذکور به حساب شماره 0104173702007 بانک صادرات شعبه مدرس ( کرمانشاه )
بنام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه می باشد.
6) محل تحویل پاکت( الف و د )کرمانشاه، بلوار
پرستار، روبروی دانشکده داروسازی، معاونت غذا و دارو، طبقه اول،واحد حراست می
باشد.
7) محل بازگشایی پیشنهادات واصله درمحل کرمانشاه،بلوار
پرستار،روبروی دانشکده داروسازی ،طبقه اول ،دفتر معاونت غذا و دارو می باشد.
روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم
پزشکی و خدمات
بهداشتی درمانی کرمانشاه