«فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای واگذاری امور مربوط به نقلیه (ایاب و ذهاب) کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث کرمانشاه-باردوم»
دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه درنظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله ای امور مربوط به ایاب و ذهاب کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث کرمانشاه در سال 1400- باردوم با شماره ثبت54 20000002620000 از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس HYPERLINK "http://www.setadiran.ir/"www.setadiran.ir انجام خواهد شد ولازم است مناقصه گران درصورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام درسایت مذکور ودریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت درمناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار مناقصه درسامانه روز یکشنبه تاریخ 31/05/1400 می باشد.
1) مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: تا ساعت 19 روز پنج شنبه تاریخ 04/06/1400 می باشد.
2) مهلت زمانی ارائه پیشنهاد : تا ساعت 15 روز دوشنبه تاریخ 15 / 06 /1400 می باشد.
3) زمان بازگشایی پاکتها: ساعت 13 روز سه شنبه تاریخ 16/ 06 /1400 می باشد.
4) اطلاعات تماس با دستگاه مناقصه گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر درخصوص اسناد مناقصه : کرمانشاه، میدان فاطمی، خیابان شهید یداللهی، مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث کرمانشاه (تلفن : 37258696-083) می باشد.
5) سپرده شرکت درمناقصه 60/375/000 ریال (شصت میلیون و سیصد و هفتاد و پنج هزار ریال) بصورت ضمانتنامه معتبر بانکی بدون قید وشرط ویا واریز نقدی وجه مذکور به حساب شماره 0115974760000 بانک صادرات شعبه شهدا (کرمانشاه) بنام اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث کرمانشاه می باشد.
6) محل تحویل پاکت( الف)کرمانشاه، بلوار شهید بهشتی، ساختمان مرکزی، طبقه سوم، دبیرخانه محرمانه می باشد.
7) محل بازگشایی پیشنهادات واصله درمحل کرمانشاه، بلوار شهید بهشتی، ساختمان شماره یک دانشگاه علوم پزشکی، طبقه اول، دفتر مدیریت پشتیبانی و امور رفاهی می باشد.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات
بهداشتی درمانی کرمانشاه