اخبار

سامانه جامع درخواست تسهیلات برای کارکنان دانشگاه راه اندازی شد

سامانه جامع درخواست تسهیلات برای کارکنان دانشگاه راه اندازی شد
 
سامانه جامع درخواست تسهیلات دانشگاه به همت تیم برنامه نویسی معاونت توسعه طراحی و راه اندازی شد. 

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مهندس زهرا کرمی مسئول تیم برنامه نویسی معاونت توسعه ، هدف از طراحی این سامانه را ارائه کلیه ی خدمات رفاهی کارکنان به صورت الکترونیکی بیان کرد و گفت: در این راستا سامانه درخواست صدور بیمه تکمیلی و هم اکنون نیز تسهیلات کارکنان طراحی شده که تلاش بر آن است تا در ادامه کلیه خدمات رفاهی کارکنان در این سامانه ارائه گردد.

وی  به سهولت در ثبت درخواست، قرعه کشی به صورت کاملا الکترونیکی و اعلام نتایج به صورت سیستمی به عنوان مزایای این سامانه جامع درخواست تسهیلات دانشگاه اشاره کرد و گفت:همچنین رعایت عدالت در پرداخت وام و شفاف سازی از مزایای دیگر این سامانه می باشد.

کرمی عنوان کرد: کلیه همکاران می توانند پس از اعلام نوع تسهیلات و نیز مراجعه به سایت دانشگاه قسمت کارکنان و انتخاب لینک سامانه تسهیلات کارمندی نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام کنند.

۲۳ شهریور ۱۴۰۰ ۱۴:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید