براساس اعلام دبیرخانه مدیریت دانش ، مستقر در حوزه مدیریت تحول اداری دانشگاه ، تجربه 2 نفر از همکاران شاغل در منابع انسانی دانشگاه به عنوان یکی از تجارب برگزیده در "فصلنامه مدیریت دانش نظام سلامت " وزارت بهداشت منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، تجربه مهندس سید مهدی فیض جوادیان و مهندس زهرا کرمی از همکاران شاغل در منابع انسانی دانشگاه تحت عنوان "استقرار سیستم help desk " بعنوان یکی از تجارب برگزیده در اولین شماره فصلنامه مدیریت دانش وزارت بهداشت، صاحب امتیازی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی منتشر گردید.
لازم به ذکر است اجرای این سیستم به منظور مدیریت تمرکز درخواست های پشتیبانی کارکنان ، در راستای توسعه بهره وری و ارتقا مدیریت دانش باعث گردیده تا با کاهش ترافیک کاری بخش های مختلف و مدیریت متمرکز درخواست های پشتیبانی کارکنان ، شاهد افزایش سطح کیفیت خدمات در ستاد دانشگاه باشیم.
گفتنی است پیشتر بسیاری از درخواست ها در حوزه معاونت توسعه دانشگاه به صورت تلفنی و شفاهی و بدون هرگونه مستندسازی صورت می پذیرفت که به دلیل عدم تمرکز محل همه درخواست ها و پیگیری ها و استفاده از ابزارهای متعدد و کانال های ارتباطی مختلف مانند: تلفن ، مراجعه حضوری و درخواست های دستی ، به تبع هدر رفت زمان و هزینه برای انجام امور مرتبط در این حوزه منجر به پیاده سازی نرم افزار" help desk " شد.
مسئله کلیدی در این تجربه بکارگیری گزینه استفاده از منابع داخلی در طراحی و استقرار این نرم افزار در مقایسه با گزینه خرید نرم افزار از شرکت های پیمانکار در حوزه فناوری اطلاعات بوده است.
نسخه الکترونیکی فصلنامه مدیریت دانش