اخبار

در اولین روز از هفته سلامت صورت گرفت

در اولین روز از هفته سلامت صورت گرفت

پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه به مناسبت هفته سلامت برگزار می نماید:🔰

بدینوسیله از اساتید، دانشجویان، شرکت های دانش بنیان، واحدهای فناور در سطح استان دعوت به عمل می آید که محصولات خود را جهت ارائه درنمایشگاه "محصولات فناوری حوزه سلامت " لغایت روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به این مرکز ارائه دهند.

1

 

 

 

✳️شورای هم اندیشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مهمترین تیم مشورتی این دانشگاه است

⚛️  جلسه شورای هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور رییس دانشگاه، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، روسای دانشکده ها و دیگر اعضای این شورا امروز در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه برگزار شد.

💠دکتر محمدی رییس دانشگاه:🔰

🔸مهمترین و اصلی ترین برنامه وزارت بهداشت در سال جاری اجرای طرح پزشکی خانواده برای شهرهای بالای ۲۰ هزار خانوار در کشور است.

🔸در استان کرمانشاه برای ۶۵ درصد جمعیت استان پزشکی خانواده اجرا نشده که با اجرا شدن این طرح تحت پوشش پزشکی خانواده قرار می گیرند و خدمات لازم بهداشتی درمانی با ثبت پرونده الکترونیک سلامت به تمام آنها ارائه خواهد شد.

🔸هفته معلم و روز بزرگداشت مقام معلم را نیز گرامی می داریم و در مراسمی از اساتید نمونه دانشگاه قدرانی خواهد شد. 

🔸دکتر شریفی از اساتید پر تلاش ، انقلابی و ارزشمند دانشگاه هستند و برای ایشان در این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت دارم و از زحمات دکتر علی بخشی نیز سپاسگزارم.

🔸شورای هم اندیشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مهمترین تیم مشورتی دانشگاه است و جلسه های این شورا و نتایج حاصل از هم فکری و هم افزایی اساتید گرانقدر و اعضای توانمند در این شورا در راستای ارتقا فرهنگی و علمی دانشگاه و حل مسائل و مشکلات دانشگاه در حوزه های مختلف بسیار اثر گذار است.

🔸جلسه های شورای هم اندیشی دانشگاه باید مسئله محور باشد و برنامه های اجرایی در این جلسه ها مطرح  گردد .

🔸مسائلی از جمله حجاب و عفاف ، جوانی جمعیت، طرح پزشکی خانواده ، عدالت در سلامت، ارتقا کیفیت آموزش پزشکی،حفظ کرامت بیماران،مهار تورم و تولید و ...از جمله مباحثی است که در این شورا باید مطرح شود  و برنامه های اجرایی در این زمینه ارائه گردد.

💢حجت الاسلام محبی مسئول دفتر  نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه: 

🔸موضوعات هم اندیشی باید کاربردی و اجرائی بوده و گرهی از مشکلات استادان، کارمندان، دانشجویان و مردم استان باز نماید.

🔸به طور قطع اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با شرکت در نشست شورای هم اندیشی و ارائه نظرات ، پیشنهادها و راهکارهای اجرایی خود در حوزه های مختلف می توانند در راستای ارتقا همه جانبه دانشگاه نقش موثرتری ایفا نمایند.

✅ گفتنی است در نشست امروز شورای هم  اندیشی دانشگاه ، دکتر روح اله شریفی متخصص اندودانتیکس و عضو هیات علمی دانشگاه به عنوان دبیر جدید شورای هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه معرفی شد.

 

 

 

نشست بررسی وضعیت طرح پزشکی خانواده در شهرستان کنگاور

این جلسه با حضور دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه ، مهندس کنجوری معاون اجرایی،دکتر کریمی معاون فنی این معاونت و دکتر خالدی رئیس شبکه ی شهرستان کنگاور  در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی برگزار گردید.

دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه: 

فراخوان نیروی انسانی در راستای اجرای طرح پزشکی خانواده در شهرستان کنگاور در اسرع وقت انجام شود و متقاضیان شامل پزشک، مراقب سلامت و مراقب سلامت ماما و ... در سایت salamat.gov.ir ثبت نام نمایند. 

جذب پزشکان و مراقبین سلامت براساس معیار جمعت تحت پوشش و فراهم ساختن و تامین فضای فیزیکی و تجهیزات لازم  جهت مراکز جامع و پایگاه‌های  مجری برنامه صورت گرفته وهمچنین اطلاع رسانی وسیع در سطح شهرستان کنگاور انجام شود.

 

 

 

📌در اولین روز از هفته سلامت 

🔰نواخته شدن زنگ سلامت در دبستان هاجر شهرستان روانسر با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان

 

 

 

 

📌به مناسبت آغاز هفته سلامت با "شعار سلامتی برای همه با پزشکی خانواده" با همراهی رئیس مرکز بهداشت شهرستان ثلاث باباجانی ، کارشناسان بهداشتی و همکارای رئیس و پرسنل محیط زیست شهرستان و آموزش و پرورش و مدرسه مولوی و متناسب با روز زمین پاک پارک سردار شهید قاسم سلیمانی شهرستان  پاکسازی شد.

 

 

 

 

✅ به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت، واحد ایمنی بیمار بیمارستان امام خمینی(ره) به همراه تیم کانون بسیج جامعه پزشکی این مرکز ، جهت ارتقاء سطح سلامت جامعه، خدماتی شامل ویزیت رایگان،سنجش قند خون،فشارخون،اکسیژن و تب به همشهریان عزیز ارائه دادند. 

✅ همچنین به مناسبت هفته سلامت و با همکاری پزشكان شهرستان سرپل ذهاب در طول این هفته هر روز ویزیت رایگان در شهرستان به عمل می آید.

 

 

 

 تصاویری از دیدار صمیمی دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه و دکتر محمدی رییس دانشگاه با خانواده شهیده مدافع سلامت بهارک رشیدی در آستانه هفته سلامت 


 

 

 

📻 برنامه رادیویی راه تندرستی با موضوع: سالمندی سالم روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه

ساعت ۹ صبح 

کارشناس: بابک ایزدی (طب سالمندی)

 

 

 

 

💠 اینفوگرافی 🔻

✅ روزشمار هفته سلامت :

جوانی جمعیت و سالمندی سالم

 

 

 

 

 

 

  

 

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۱:۵۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید