اخبار

جهش صد پله ای دانشکده داروسازی کرمانشاه از بین تمامی آزمایشگاههای دانشگاههای سراسر کشور

جهش صد پله ای دانشکده داروسازی کرمانشاه از بین تمامی آزمایشگاههای دانشگاههای سراسر کشور
 رئیس دانشکده داروسازی در اولین کنگره زیست دارویی در کرمانشاه گفت: برگزاری این‌ کنگره با زحمات و تلاشهای مجموعه دانشگاه به ویژه رئیس دانشگاه و معاونت تحقیقات میسر شد و امیدواریم به نتایج ارزشمندی دست یابیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر سجاد فخری عنوان کرد: نهال دانشکده داروسازی کرمانشاه ۲۱ سال پیش کاشته شد و امروز این دانشکده به یک درخت تنومند و قدرتمند تبدیل شده است.

به گفته وی محورهای اصلی این دانشکده از اساتید مجرب گرفته شده است که در ۷ گروه آموزشی در حال فعالیت هستند و همچنین از دانشجویانی که فارغ التحصیلان موفق و به کار گرفته شده در بخشهای آموزشی ، پژوهشی و بخشهای کلان‌کشور و فناورانه است که این ، نشاندهنده بالندگی دانشکده داروسازی کرمانشاه می باشد.

به گفته وی حدود ۷۰۰ دانشجوی دکترای تخصصی در دانشکده داروسازی تربیت شدند که مرهون زحمات اساتید گرانقدر این دانشکده است.

دکتر فخری با بیان اینکه در دوسال اخیر این بالندگی به شکل ویژه ای پیش رفت گفت: پذیرفته شدن دو مقطع دکترای تخصصی فارماسیوتیکس و فارماکولوژی که در شورای گسترش مورد تصویب قرار گرفت و انشاءالله از امسال پذیرش دانشجو در این‌ دو رشته خواهیم داشت و به این ترتیب در تمامی مقاطع دکترای تخصصی در دانشکده داروسازی پذیرش دانشجو داریم و این موضوع اثبات کننده بلوغ عملکردی این دانشکده است.

رئیس دانشکده داروسازی گفت: این دانشکده امسال موفق به کسب صلاحیت کامل ۵ ساله خودش از سمت وزارت و مقام عالی وزارت شد. 

وی عنوان کرد: کسب رتبه یک آزمایشگاه جامع از بین‌ تمامی آزمایشگاههای دانشگاه علوم پزشکی کشور از آن دانشکده داروسازی شد و این در حالیست که در سه سال پیش رتبه دانشکده در کشور  ۱۰۰ بود و این جهش صد پله ای گام بزرگی در رسیدن به اهداف بلند دانشکده است.  

به گفته وی امسال ۶ عضور هیات علمی دانشکده داروسازی جزء اعضای هیات علمی ۲ درصد برتر کل دنیا معرفی شدند.

وی عنوان کرد:رتبه سوم دانشکده در بیست و چهارمین سمینار دانشجویان داروسازی سراسر کشور در چند روز پیش یک موفقیت بی نظیر بود که از سمت دانشجویان دانشکده رقم خورد.

دکتر فخری همچنین افزود: تولید بعضی مواد شیمیایی دارویی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با درایت و مدبر بودن اساتید آن انجام می شود و به صورت انحصاری در اختیار دانشگاه کرمانشاه می باشد.


۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید