اخبار

نقش بسیج جامعه پزشکی در بهداشت و درمان ، به ویژه در مناطق محروم بسیار حائز اهمیت است

تکریم و معارفه ,سازمان بسیج جامعه پزشکی
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و با بیان اینکه خدمات ارزنده شهید جمهور در مسیر پیشرفت کشور بسیار قابل توجه و ماندگار خواهد بود گفت: شهید رئیسی در دوران سختی دولت را تحویل گرفتند ، در سال ۱۴۰۰ روزانه ۷۰۰ مورد فوت در کشور بر اثر کرونا داشتیم که با خدماتی که ارائه شد و با فعالیت جهادی دولت و رئیس جمهور، بالاترین آمار تزریق واکسیناسیون در کشور را رقم زدیم و واکسیناسیون گسترده باعث شد این بیماری در کشور ما به بهترین نحو ممکن کنترل شود. 
 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمدی بر اهمیت نقش بسیج جامعه پزشکی در توسعه بهداشت ودرمان و ارائه خدمات بهداشتی درمانی در استان به ویژه در مناطق محروم اشاره کرد و گفت: خدمت رسانی به مناطق محروم و انجام ویزیت رایگان و ارائه خدمات بهداشتی ، دارویی و مشاوره ای رایگان در این مناطق از مهمترین اقداماتی است که توسط بسیج جامعه پزشکی استان به بهترین نحو ممکن انجام می شود.

وی عنوان کرد:همچنین پایان انتظار پرستاران برای اجرای قانون تعرفه گذاری و اجرای طرح پزشک خانواده در کشور از مهمترین اقدامات دولت شهید رئیسی در حوزه سلامت بود.

به گفته وی بحث جوانی جمعیت نیز در این دولت شروع شد که نتایج بسیار خوبی را در زمینه رشد جمعیت به همراه داشته و خواهد داشت.

دکتر محمدی با اشاره به اینکه اجرا و تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی حوزه سلامت و تکمیل پروژه هایی که در استان در این حوزه تعطیل شده بود از دیگر اقدامات مهم دولت شهید رئیسی در استان است گفت: پروژه ساخت بزرگترین اورژانس ترومای کشور با ۷۷ تخت و ساخت مجهزترین بیمارستان دولتی درمان سرطان در غرب کشور از جمله این طرح ها می باشد که با راه اندازی آنها خدمات درمانی بسیار خوبی به مردم استان و استان های همجوار ارائه خواهد شد.

به گفته وی بیش از ۱۵۰ پروژه بهداشتی درمانی در استان طی این سه سال به بهره برداری رسید و خرداد ماه امسال حدود ۳۰ پروژه بهداشتی درمانی با حضور وزیر بهداشت در استان افتتاح خواهد شد.

وی در ادامه عنوان کرد: شهید رئیسی به برگزاری مطلوب همایش اربعین نیز توجه ویژه ای داشتند و با مساعدت های این شهید بزرگوار مرکز بهداشتی درمانی و  اورژانس پیش بیمارستانی ثارالله(ع) در مرز خسروی آماده بهره برداری می باشد و سازمان بسیج جامعه پزشکی استان در تمام این طرح ها همواره همراه دانشگاه بوده است.

دکتر محمدی همچنین بیان کرد:سازمان بسیج جامعه پزشکی همراهی بسیار خوبی در شرایط سخت کرونا و اجرای واکسیناسیون و همچنین کمک شایانی در اربعین حسینی(ع) داشتند که بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است .

رئیس دانشگاه درپایان با بیان اینکه دکتر منصوری به عنوان یک شخصیت جهادی و پرتلاش و پای کار حوزه سلامت استان ، همواره در تمام این مراحل همراه ما بود و خدمات صادقانه ایشان برای مردم و مجموعه علوم پزشکی بسیار قابل تقدیر است گفت: آقای کیانی رئیس جدید سازمان بسیج جامعه پزشکی استان نیز فردی بسیجی همراه با روحیه جهادی و ولایت مداری با انگیزه خدمت به مردم  است که باعث می شود که بسیج جامعه پزشکی، مسیر خود را به خوبی ادامه دهد.

 

لازم به ذکر است این مراسم صبح امروز با حضور سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ، دکتر محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اعضای هیات رئیسه دانشگاه و دیگر مسئولان استانی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد و طی آن از خدمات دکتر رضا منصوری تقدیر و سعید کیانی به عنوان رئیس جدید سازمان بسیج جامعه پزشکی استان معرفی گردید.



۷ خرداد ۱۴۰۳ ۲۰:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید