اخبار

سردار ریحانی:

بسیج جامعه پزشکی زیباترین صحنه های اخلاق پزشکی کشور را در زمان کرونا آفرید

بسیج جامعه پزشکی , اخلاق پزشکی کشور
سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه صبح امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان رئیس جمهور شهید را یک الگو از مدیریت جهادی و انقلابی در جایگاه خادم جمهور دانست و گفت: هر کشوری که عظم و اراده جهاد و دفاع در ملتش و در حاکمیتش ایجاد شد آن کشور شکست ناپذیر است. 
 
وی عنوان کرد: بزرگی و عظمت هر ملت و هر کشوری متکی به بزرگی قلب ها و اراده مردان و زنانی است که برای آن کشور می جنگند و در مسیر پیشرفت آن جهاد و تلاش می کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهارداشت: جامعه پزشکی در کشور و استان ما توانستند در دوران کرونا ایران اسلامی را سربلند کنند. 

سردار ریحانی با بیان اینکه زیباترین صحنه های اخلاق پزشکی در کشور ما در زمان کرونا آفریده شد بیان کرد: در این دوران زیباترین صحنه های خدمت به مردم توسط جامعه پزشکی خلق شد که هیچ گاه از ذهن ها فراموش نمی شود.

وی با بیان اینکه بسیج مرز و خط سیاسی مشخصی ندارد و بسیج متعلق به همه ملت ایران با همه سلیقه های فکری و سیاسی است گفت: آنچه را که می توان به عنوان شاخص برای جامعه پزشکی شناخت ، اخلاق پزشکی می باشد که مهمترین هدف بسیج جامعه پزشکی نهادینه کردن اخلاق پزشکی در جامعه است.

وی افزود: سازمان بسیج جامعه پزشکی استان در همه بحران ها پای کار هستند و با تلاش بی وقفه همواره در مسیر ارائه خدمات بهداشتی درمانی در مناطق محروم پیش قدم بوده اند.

سردار ریحانی با بیان اینکه دکتر منصوری تلاش مضاعفی در ایجاد فضای همدلی و همراهی داشت و با مدیریت جهادی این برادر بسیجی و ولایت مدار ، افراد متعهد به نظام پای کار آمدند گفت: اقدامات ارزنده ای انجام شد. اعزام تیم های پزشکی و ویزیت رایگان و راه اندازی بیمارستان های سیار در مناطق محروم چهره زیبایی از ایران اسلامی در خدمت به محرومین نمایش می دهد.

۷ خرداد ۱۴۰۳ ۲۱:۵۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید