اخبار

در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان مطرح شد

تکریم و معارفه ,سازمان بسیج جامعه پزشکی استان

حجت الاسلام محبی ، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گفت: خدمات سازمان بسیج جامعه پزشکی در استان کرمانشاه همچون دیگر خدمات بسیج در راستای محرومیت زدایی و کمک به برقراری عدالت در جامعه در حوزه سلامت بسیار ارزشمند است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی عنوان کرد: این جمله امام راحل (ره) که می فرمایند، بسیج شجره طیبه است بسیار قابل تأمل است و بیانگر این است که بسیج درخت تناوری است که ثمره آن همیشگی بوده و تا همیشه اثربخش خواهد بود.

حجت الاسلام محبی با بیان اینکه مدیریت جهادی دکتر منصوری در زمان خدمت ایشان موجب همکاری همه دستگاه ها و نهادها در حوزه سلامت، به ویژه همکاری داوطلبانه پزشکان و کادر بهداشت و درمان برای ارائه خدمت به مناطق محروم و همایش های عظیمی چون اربعین و بازی دراز شده بود گفت: دکتر منصوری با نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز همکاری بسیار خوبی داشتند و در بحران ها و شرایط سخت اقدامات بسیار خوبی را برای استان انجام دادند.

همچنین دکتر منصوری رئیس سابق بسیج جامعه پزشکی استان نیز با بیان اینکه از همراهی و همکاری رئیس و دیگر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و گروه پیشکسوتان بهداشت و درمان استان که همواره در کنار ما بودند سپاسگزارم گفت: اقدامات بسیار خوبی در حوزه سلامت توسط بسیج جامعه پزشکی استان در سال های اخیر به انجام رسید.

وی با بیان اینکه در بحث محرومیت زدایی تعامل بسیار خوبی با دستگاه های مختلف استان ایجاد شد گفت:اعزام ماهیانه ۱۸ تا ۲۴ تیم را برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مناطق کم برخوردار استان، عقد قرار داد با داروخانه ها جهت همکاری با سازمان بسیج جامعه پزشکی ، برگزاری اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت ،مدیریت کمیته بهداشت و درمان بازی دراز و اربعین از مهمترین اقدامات صورت گرفته توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی در استان است.

دکتر منصوری با بیان اینکه طرح ارزشمند نفس در راستای جوانی جمعیت نیز با همراهی بسیج خواهران در استان در حال انجام است گفت: فعال نمودن کانون های بسیج جامعه پزشکی در سطح کرمانشاه ، جذب حداکثری اساتید ، دانشجویان و کارکنان در بسیج و راه اندازی بسیج خواهران دانشگاه از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال های اخیر توسط این سازمان در استان است.

در ادامه سعید کیانی رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان نیز با بیان اینکه قدر دادن زحمات دکتر منصوری هستیم گفت: ایشان سالیان سال در جهت اعتلای اهداف بسیج در سازمان بسیج جامعه پزشکی استان زحمات بسیاری را متحمل شدند و بی شک در این مسیر از تجریبات و نصایح ایشان بهره خواهیم برد و راه ایشان را ادامه خواهیم داد.

وی در پایان به جمله ای از شهید کاظمی اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار می فرمایند؛ اگر می خواهیم که به عمر و جایگاه و خدمت خود خیانت نکرده باشیم راهی جز اینکه یک شهید زنده باشیم نداریم.

کیانی افزود: انشاء الله در مسیر شهدا حرکت کنیم و درجهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت که از وظایف اصلی بسیج جامعه پزشکی است گام برداریم.


۸ خرداد ۱۴۰۳ ۰۹:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید