اخبار

دکتر محمدی:

مدیریت بر حوزه درمان به عنوان پیشانی دانشگاه پرچالش است

حوزه درمان ,پیشانی دانشگاه ,چالش,دکتر صوفیوند, دکتر سیفی
مراسم تکریم و معارفه معاون درمان با حضور مسئولین دانشگاه برگزار شد و طی آن از زحمات دکتر صوفیوند قدردانی و دکتر سیفی به عنوان معاون درمان‌ معرفی شد.

دکتر محمدی رئیس دانشگاه در این مراسم گفت: ایام مبارکی را سپری می کنیم ، اعیاد را به همه شما تبریک می گویم انشاءاله همه از برکات این ایام مبارک استفاده کنیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی عنوان کرد:پس از شهادت آیت الله رئیسی، کشور در شرایط حساسی قرار دارد و لازم است جامعه دانشگاهی نقش خودشان را در این شرایط حساس ایفا کنند‌.

دکتر محمدی اظهار داشت: انتخاب رئیس جمهور بسیار مهم است زیرا در سرنوشت تک تک افراد موثر است بنابراین باید ویژه به آن توجه شود و ما به عنوان جامعه دانشگاهی موظفیم مردم را به انتخاب اصلح تشویق کنیم.

وی گفت: کشور عزیزمان ظرفیتهای زیادی دارد و یکی از مهمترین این ظرفیتها مردم هستند مردمی که نشان دادند که کشورشان را دوست دارند و همیشه پای کار هستند، استفاده از تمام ظرفیتها و ایجاد وفاق ملی مهمترین نقش یک رئیس جمهور است.

دکتر محمدی با بیان اینکه امروز قرار است از زحمات ارزشمند دکتر صوفیوند که ۲ سال سکان دار یکی از سخت ترین معاونتهای دانشگاه بودند قدردانی کنیم گفت: همانطور که مستحضرید درمان‌ پیشانی دانشگاه است بیشتر کار مردم با دانشگاه در رابطه با همین درمان است ، مدیریت بر حوزه درمان سخت و پر چالش است.

وی افزود: دکتر صوفیوند خدمات خوبی را با سلامت‌ نفس در این دوسال ارائه کردند و در حوزه های مختلف شاهد پیشرفتهای خوبی بودیم.

رئیس دانشگاه همچنین عنوان کرد: دکتر سیفی نیز بسیار پرتلاش ، موثر و خوش فکر هستند،  در زمان ریاست بیمارستان طالقانی خوش درخشیدند و دلسوزی فراوانی نسبت به مردم داشتند انشاءاله در حوزه درمان هم جز موفق ترین مدیران دانشگاه باشند.
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ ۱۲:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید