اخبار

در مراسم تکریم و معارفه معاون درمان مطرح شد

در مراسم تکریم و معارفه معاون درمان مطرح شد

معاون درمان 4

 حاج آقا محبی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در مراسم تکریم ومعارفه معاون درمان دانشگاه گفت: انتخابات پیش رو بسیار با اهمیت است و انشاءاله یک فرد شایسته و مناسب را انتخاب کنیم ، درود می فرستیم بر شهید آیت الله رئیسی که مجاهدانه در راه خدمت به مردم به شهادت رسیدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی بیان کرد: خدمات بزرگی در تمامی عرصه ها در کشورمان ارائه شده که باید آنها را عنوان کرد.

 حاج آقا محبی عنوان کرد: از تلاشهای خالصانه و صادقانه طبیب حاذق دکتر صوفیوند که همه شاهد زحمات ارزشمند ایشان هم‌ در درمان بیماران و هم در بخش اداری معاونت درمان بودیم ، قدردانی می کنیم و امروز روز آغاز خدمت دکتر سیفی است که انشاءاله بتواند در سمت جدید موفق باشد و در این جایگاه بهتر از گذشته به مردم خدمت کنند.
معاون درمان 1
همچنین دکتر صوفیوند معاون پیشین نیز گفت: درمان در حوزه درمان مطالبات فراوانی وجود دارد و مردم انتظارات فراوانی دارند که باید به همه آنها رسیدگی شود.

وی همچنین عنوان کرد: در حوزه درمان چالشهای فراوانی وجود دارد و مهمترین آنها نیز این است که دخل و خرج بیمارستانها با هم همخوانی ندارد و در حوزه اقتصادی با مشکلات فراوانی روبرو بودیم.

دکتر صوفیوند با بیان اینکه کمبود نیروی متخصص به ویژه بیهوشی یکی دیگر از مشکلاتی است که واقعا چالش برانگیز بود گفت:فعالیتهای ما بر چند محور استوار بود صداقت ، عدم تصمیم گیری فردی ، انتخاب سالم ترین افراد و با برنامه عمل کردن از مهمترین این محورها بود.

وی افزود: از دکتر محمدی که از روسای دانشگاههای پرتلاش و فعال هستند قدردانی می کنم و اگر قرار است مسیر درمان با قدرت ادامه یابد باید به معاون درمان‌کمک‌ شود .
معاون درمان 3
در ادامه دکتر سیفی معاون درمان دانشگاه نیز گفت: تلاش می کنیم که رضایت مردم در حوزه درمان جلب شود در دانشگاه در سالهای اخیر خدمات بسیار ارزشمندی ارائه شده است.

دکتر سیفی گفت: مشکلات پرسنلی از جمله مهمترین مشکلاتی است که باید به آن توجه ویژه شود به ویژه در حوزه پرداخت ها که عدم رضایت وجود دارد‌.

وی با بیان اینکه یجاد همدلی در حوزه درمان و رضایتمندی در مردم از مهمترین اهدافی است که به دنبال آن هستیم گفت: برخورد مناسب پرسنل با مردم قطعا خاطره خوبی در آنها پس از درمان ایجاد می کند و این‌مهم با همدلی به دست خواهد آمد.


۳۰ خرداد ۱۴۰۳ ۱۲:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید