اخبار

نشست مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان کرمانشاه با فعالان حوزه روابط عمومی دانشگاه و اعلام آمادگی تعامل دوسویه در بیان دستاوردهای حوزه سلامت

نشست صمیمی, مدیر کل صدا و سیمای, روابط عمومی ,دانشگاه , آمادگی, تعامل, دوسویه
 نشست صمیمی مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان کرمانشاه با مسئولین روابط عمومی مراکز تابعه دانشگاه و برخی فعالان کانون های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفت.

صداوسیما 9

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مهندس موسوی مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان کرمانشاه در ابتدای این نشست عنوان کرد: انتخابات پیش رو بسیار سرنوشت ساز می باشد و همه در هر جایگاهی که هستیم می بایست دین خودمان را ادا کنیم و با قدرت برای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم و با انتخاب اصلح زمینه ساز پیشرفت کشورمان باشیم.

وی حضور در جمع مسئولین روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی را بسیار خوشحال کننده دانست و گفت: امیدوارم نتایج و تعاملات خوبی پس از این نشست حاصل گردد .

 مهندس موسوی با بیان اینکه خدا را شکر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افتخارات زیادی کسب نموده و پیشرفتهای زیادی در عرصه های مختلف داشته است گفت: برای هرگونه تعامل با دانشگاه و شناساندن و معرفی پیشرفتهای این سازمان گسترده به مردم اعلام آمادگی می کنیم.

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب شاهد پزشکان هندی و پاکستانی بودیم که مردم ما برای درمان به آنها مراجعه می کردند گفت: اکنون به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی، دانشجویان از کشورهای هند،پاکستان،عراق و سایر کشورها در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حال تحصیل هستند و باعث افتخار است که به عنوان قطب درمان در غرب کشور قرار داریم.
صداوسیما 6
همچنین حامد بهرامیان مدیر روابط عمومی دانشگاه نیز اعلام کرد: کادر بهداشت و درمان در انتخابات ریاست جمهوری با افتخار در کنار سایر اقشار مردم شرکت خواهند نمود.
 
بهرامیان نیز تعامل دو سویه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صدا و سیما و ارتباط با معاونت های خبر،رادیو،سیما و فضای مجازی را  در راستای ارائه به موقع اخبار و مباحث آموزشی حوزه سلامت بسیار حائز اهمیت دانست.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی گسترده ترین سازمان در استان است گفت: بالتبع مجموعه روابط عمومی آن نیز با حجم بالای کار روبروست و نیاز به کمک دارد تا بتوانیم دستاوردهای آن را به مردم به شکل درست ارائه کنیم.

وی اظهار داشت: برای تولید محتوا و محصولات چند رسانه ای حوزه سلامت جهت ارائه به صدا و سیما توسط کارگروه‌های مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی با تمام توان اعلام آمادگی می کنیم.

 

بهرامیان با بیان اینکه در دولت مردمی شهید رئیسی دستاوردهای خوبی در حوزه سلامت کرمانشاه صورت گرفت گفت: افتتاح پت اسکن که پیشرفته ترین دستگاه تشخیصی دنیا در پیشگیری و درمان سرطان هست، احداث بزرگترین اورژانس ترومای غرب کشور با ۷۷ تخت، احداث بیش از صد پایگاه و خانه بهداشت از جمله این دستاوردهاست.

وی در ادامه گفت:همکاران ما شبانه روزی در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی استان در حال فعالیت هستند و خدمات ارزنده ای به مردم ارائه می دهند.

او در اینخصوص به بیمارستان امام رضا (ع) به عنوان یک بیمارستان ژنرال اشاره ای کوتاه داشت و گفت: متخصصین در گروه های مختلف پزشکی و پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات تشخیصی و درمانی را در خود جای داده و در کشور جز بیمارستان های برجسته و مهم‌ است.

شایان ذکر است در این نشست که صبح امروز (۳۱خردادماه) برگزار شد مدیر فرهنگی دانشگاه ، برخی از مسئولین روابط عمومی مراکز تابعه دانشگاه و دبیران کانون های دانشجویی دانشگاه نکته نظرات و چالش های پیش روی روابط عمومی در ارتباط با رسانه را مطرح نمودند و در این رابطه بحث و تبادل نظر شد.


صداوسیما 8
صداوسیما 7
صداوسیما 5
صداوسیما 4
صداوسیما 3
صداوسیما 2
صداوسیما 1


۳۱ خرداد ۱۴۰۳ ۱۹:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید