اخبار

دیدار دکتر محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و اعضای هیات رئیسه دانشگاه با دکتر کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به مناسبت هفته قوه قضائیه

دیدار ,دکتر محمدی,دادگستری, قوه قضائیه

طی این دیدار دکتر محمدی رییس دانشگاه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه گفت: انتخاب شایسته شما به عنوان رئیس کل دادگستری برتر حوزه کشور  را تبریک می گویم ، شما باعث افتخار استان هستید .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی عنوان کرد: زحمات بی بدیل شما و همکارانتان در حوزه سلامت بسیار ارزشمند و قابل توجه است و بسیاری از مشکلات در حوزه بهداشت با همکاری شما برطرف می گردد و همواره قدردان زحمات شما هستیم.

دکتر محمدی گفت: با توجه به تعدد مراجعین ما در حوزه های مختلف بهداشتی، درمانی و دارویی، اگر کمک و همراهی حوزه قضایی نباشد نمی توانیم مسیر ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مردم را درحوزه سلامت به راحتی ادامه دهیم.

همچنین دکتر کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه نیز گفت: وظیفه دستگاه قضایی اجرای عدالت است و همواره در جهت احقاق حق مردم و رضایت خداوند متعال قدم بر می داریم.

وی عنوان کرد: در سال گذشته تعداد ۶۱۰ هزار پرونده در دستگاه قضایی استان کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر محمدی گفت:مردم می توانند با خودآگاهی و پیشگیری در خصوص مسائل کیفری، آگاهی داشتن نسبت به مسائل حقوقی و صلح و سازش کمک شایانی به دستگاه قضایی در راستای کاهش تعداد پرونده های ورودی به این دستگاه نمایند .

همچنین دکتر محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و اعضای هیات رئیسه دانشگاه با دکتر فتاحی رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب استان کرمانشاه نیز به مناسبت هفته قوه قضائیه دیدار نمودند.

 

۱۰ تیر ۱۴۰۳ ۰۷:۴۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید