اخبار

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردمی است و همه باید برای رضایتمندی مردم تلاش کنیم

جمهوری اسلامی ایران,رضایتمندی
دکتر قباد محمدی در جلسه هیات رئیسه دانشگاه گفت: از زحمات و تلاشهای شبانه روزی اعضای هیات رئیسه قدردانی می کنم ، مطمئنا اگر تلاشهاو دلسوزیهای شما بزرگواران نبود شاهد پیشرفت در حوزه سلامت استان نبودیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی عنوان کرد:هفته ای که گذشت انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و هفته پیش رو هم شاهد برگزاری مرحله دوم آن هستیم ، همه باید با قدرت هرچه بیشتر و برای آبادانی کشور عزیزمان در انتخابات شرکت کنیم و فرد اصلح را انتخاب نمائیم.

وی افزود:از مهمترین انتظارات مردم از رئیس جمهور رفع مشکلات اقتصادی است و این موضوع همخوانی با شعارهایی که رهبر معظم انقلاب ابتدای هرسال می فرمایند کاملا همخوانی دارد و این نشان از آگاهی کامل ایشان به خواسته های مردمی است.

دکتر محمدی تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردمی است و ما هم به نوبه خود وظیفه داریم در راستای رضایتمندی مردم گام برداریم.

به گفته او در حوزه بهداشت و درمان طی سه سال گذشته بیش‌ از صد واحد بهداشتی احداث شد،بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پیشرفته تشخیصی جهت مراکز درمانی خریداری شد و به چرخه خدمت آمدند.هم اکنون چندین پروژه بزرگ به ارزش بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان احداث گردیده که طی ماه های آینده به تناوب افتتاح خواهند شد.

وی عنوان کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و راه شهدای خدمت به ویژه شهید رئیسی را ادامه دهیم و در جهت خدمت به مردم ثابت قدم و استوار حرکت کنیم.
۱۱ تیر ۱۴۰۳ ۰۷:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید