اخبار

برگزاری کارگاه دو روزه آموزشی منشور کرامت مادری

کرامت مادری
 

کارگاه دو روزه آموزشی منشور کرامت مادری دهم و یازدهم تیر ماه در محل سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی بیمارستان آیت الله طالقانی برگزار شد.

 دکتر شکیبا معاون امور بهداشتی دانشگاه در این کارگاه یکی از مسائل مهم در حوزه جوانی جمعیت را حفظ و ارتقای کرامت مادری دانست و گفت: به منظور فرهنگ سازی این موضوع منشور کرامت مادری از سوی وزارت بهداشت برای تمامی مراکز بهداشتی درمانی (دولتی و خصوصی)  در سه محور فیزیکی، کلامی و فرآیندی در بهمن ماه سال ۱۴۰۲ ابلاغ گردید. 

 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: در این راستا این کارگاه  با حضور متخصصین زنان، ماماها، پرستاران پرسنل حوزه بهداشت و درمان بخش دولتی و خصوصی با هدف احترام به منزلت مادر باردار و دارای کودک زیر ۲ سال مبتنی بر احترام به شان و منزلت انسانی و مادری اجرا می شود.
 
گفتنی است در این کارگاه مراقبت های مامایی و اخلاق حرفه ای قبل از بارداری، حین و پس از زایمان و کلاس های آمادگی برای زایمان، اهمیت دلبستگی پره ناتال در سلامت مادر و کودک و نحوه بهبود آن با کسب مهارت شفقت ورزی، دین ، اخلاق ، حقوق در پزشکی، مهارتهای ارتباط کلامی و غیر کلامی با مادر با تاکید بر کرامت مادری، قصور در مراقبت های مامایی از دیدگاه اخلاق حرفه ای ارایه گردید‌.


کارگاه کرامت مادری 4
کارگاه کرامت مادری 3
کارگاه کرامت مادری 2
کارگاه کرامت مادری 1

۱۱ تیر ۱۴۰۳ ۱۲:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید