اخبار

برگزاری نشست های بصیرتی انتخابات توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه

برگزاری نشست های بصیرتی انتخابات توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه

نشست های بصیرتی انتخابات توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با حضور رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه ، قائم مقام معاون درمان، رؤسای بیمارستان ها ، اعضای هیئت علمی دانشگاه ، اساتید ، مدیران ستادی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و کارکنان بسیج جامعه پزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سعید کیانی رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گفت: انتخابات ریاست جمهوری از حیاتی ترین مسائل برای کشور است و این موضوع بار مسئولیت ما را بیشتر می‌کند.

وی اظهار داشت: مدیران کانون های بسیج واحد های تابعه دانشگاه باید فعالیت همه جانبه برای جلب مشارکت و حضور گسترده در انتخابات داشته باشند و در این چند روز باقیمانده تا انتخابات ، هر یک از ما علاوه بر تولید و نشر محتوا در فضای مجازی ملزم به گفتگوی چهره به چهره و جهاد تبیین حضوری هستیم.

کیانی افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت انتخابات پیش رو ،باید توجه ویژه ای به انتخاب آگاهانه مطابق معیارهای مقام معظم رهبری ، مخصوصاً عدم وابستگی نامزد برگزیده به غرب و آمریکا داشته باشیم.

در ادامه این نشست هر یک از اعضا راهکارهای پیشنهادی جهت افزایش میزان مشارکت مردم و نحوه کار حضوری و مجازی جهت انتخاب اصلح را مطرح و مورد بحث قرار دادند .


۱۲ تیر ۱۴۰۳ ۱۱:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید