اخبار

دکتر محمدی:

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دارای رتبه دوم در جذب دانشجویان بین الملل است

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دارای رتبه دوم در جذب دانشجویان بین الملل است
 آیین دانش‌آموختگی و تجلیل از دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این آیین اعلام کرد: این دانشگاه پس از دانشگاه علوم پزشکی تهران رتبه دوم را در جذب دانشجویان بین الملل به خود اختصاص داده است.

 

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جایگاه بسیار خوبی در کشور دارد گفت: بی شک افرادی که در این دانشگاه تحصیل می کنند و می توانند از این دانشگاه فارغ التحصیل شوند، قابلیت های بالایی دارند .

وی افزود:مجموعه دانشگاه از هیچ تلاشی برای دانشجویان بین الملل فروگذار ننموده‌اند و امیدواریم که دانشجویان بین الملل سفیران خوبی برای جمهوری اسلامی ایران باشند.

دکتر محمدی گفت:در این مرحله ۸۰ دانشجوی بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه فارغ التحصیل شدند که این دانشجویان در رشته ها‌ی پزشکی، دندانپزشکی و دارو سازی مشغول به تحصیل بودند.

به گفته وی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سال گذشته در فهرست دانشگاه های مورد تایید دولت مرکزی عراق قرار گرفت.

بین الملل
همچنین دکتر پاسدار مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز عنوان کرد: به مهمانان خارجی خوش آمد می گویم و به فارغ التحصیلان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تبریک عرض می کنم.

وی افزود:فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در عرصه بین المللی سازی بسیار حائز اهمیت است و عقد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه الواسط عراق یکی از افتخارات ما در دانشگاه می باشد.

دکتر پاسدار اظهار داشت: از دکتر محمدی رییس دانشگاه که همواره پشتیبان بین المللی سازی هستند و حمایت های بی دریغ ایشان،همچنین از روسای دانشکده ها که تربیت و آموزش دانش آموختگان بین الملل را به عهده داشتند قدردانی می کنم .
بین الملل

در ادامه دکتر مازن الحسنی رئیس دانشگاه الواسط عراق نیز با بیان اینکه فارغ التحصیلی شما دانشجویان پر تلاش را تبریک می گویم گفت:خوشحالم که در مراسم دانش آموختگی دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه حضور دارم.
 
وی عنوان کرد: استانداردهای علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه باعث شده که فارغ التحصیلان این دانشگاه از نظر علمی در جایگاه بسیار خوبی قرار داشته باشند و بتوانند خدمات بالینی خوبی به مردم کشور خود ارائه دهند.

او لضافه نمود.توسعه همکاری دانشگاه های الواسط عراق و علوم پزشکی کرمانشاه گامی موثر در تعامل بیشتر علمی و پژوهشی خواهد بود.

۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۰:۴۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید