اخبار

دکتر محمد جواد نادر سپاهی به عنوان سرپرست مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) منصوب شد/ تقدیر از دکتر سیروس نصیری

دکتر محمد جواد نادر سپاهی به عنوان سرپرست مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) منصوب شد/ تقدیر از دکتر سیروس نصیری

طی حکمی از سوی دکتر محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دکتر محمد جواد نادر سپاهی به عنوان سرپرست مجتمع آموزشی درمانی، تحقیقاتی امام رضا(ع) منصوب شد.

دکتر نادرسپاهی متولد ۱۳۴۸ در کرمانشاه و متخصص بیهوشی است که فارغ التحصیل دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد می باشد و دوره تخصص بیهوشی خود را نیز از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گذرانیده است.

وی از سال ۱۳۸۴ تاکنون به عنوان متخصص بیهوشی در شهرهای پاوه، گیلانغرب و از سال ۱۳۸۵ تاکنون در بیمارستان های امام رضا (ع) و آیت الله طالقانی فعالیت نموده است.

از دیگر سوابق اجرایی این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می توان به مسئول فنی ، اتاق عمل و ریاست بیمارستان طالقانی (ره) ، معاون آموزشی گروه بیهوشی و ریاست گروه پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اشاره کرد.

شایان ذکر است پیشتر دکتر سیروس نصیری مسئولیت فوق را عهده دار بوده که دکتر محمدی با اهدا لوح زیر از وی تقدیر نمود.

به نام خدا

جناب آقای دکتر سیروس نصیری
نعمت و عطیه ارزشمند الهی در مسیر خدمت به سلامت مردم را که به خادمان این حوزه عطا فرموده اند، پاس داشته و شکرگزار درگاه پروردگار هستیم.

بدینوسیله صمیمانه از همه تلاش های شما در مدت تصدی سرپرستی مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) با تشویق کتبی درج در پرونده پرسنلی تقدیر و تشکر می نمایم.

امید است این مجموعه همواره از تجربیات ارزشمند شما بهره مند گردیده و در تمام مراحل زندگی موفق و سربلند باشید.

دکتر قباد محمدی

رئیس دانشگاه

دکتر نادرسپاهی

۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۲:۵۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید