اخبار

چندین پروژه بهداشتی درمانی در هفته دولت در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به بهره برداری می رسد

پروژه, بهداشتی درمانی , هفته دولت, بهره برداری
دکتر محمدی رئیس دانشگاه در جلسه هیات رئیسه با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امسال نیز  افتخار خدمت رسانی به زائران اربعین را دارد گفت: امسال نیز با بهره گیری از ظرفیت های موجود در تمام سطوح و در تمام مسیر پیاده روی اربعین و با استقرار نیروهای بهداشتی ، درمانی و در نقاط مختلف استان و به ویژه نقطه صفر مرزی خسروی بصورت شبانه روزی و با همکاری و همراهی معاونت ها و حوزه های مختلف به زائران عزیز به بهترین نحو ممکن و با تمام توان در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت:در هفته گذشته افتتاح چند طرح عمرانی درمانی دانشگاه از جمله مرکز MRI یک و نیم تسلا نسل جدید و بخش NICU مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع)،بخش های جدید بستری بیمارستان آیت الله طالقانی (ره) با حضور دکتر شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، دکتر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور در استان انجام شد که راه اندازی این طرح ها در راستای ارتقا سلامت و درمان استان و ارائه خدمت مطلوب به همشهریان عزیز و مردم استان بسیار اثر بخش خواهد بود.

دکتر محمدی عنوان کرد: در روزهای آتی هفته دولت را در پیش رو داریم و با تلاش های صورت گرفته چندین پروژه بهداشتی درمانی در هفته دولت در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به بهره برداری خواهد رسید.

وی با عنوان اینکه فرا رسیدن روز پزشک و روز داروساز را که در هفته اول شهریور ماه پیش رو داریم گرامی می داریم گفت:پزشکان و داروسازان با تمام توان و با وجود تحریم ها به بهترین نحو ممکن در حال ارائه خدمت به مردم هستند و خدمات آنها بسیار قابل توجه و ارزشمند است.

در ادامه حجت الاسلام محبی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خدمات رسانی به زائران اربعین، اقدامات شایسته‌ای انجام داده است و از پیگیری ها و حمایت های رئیس دانشگاه و حضور  ایشان در مرز خسروی و بازدید مستمر از نحوه خدمات رسانی به زائران بسیار سپاسگزارم.

وی همچنین اقدامات و همکاری صورت گرفته توسط معاونین دانشگاه به ویژه معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث و نیروهای مجاهد آن و بسیجیان پرتلاش بسیج جامعه پزشکی در ارائه خدمات مطلوب بهداشتی درمانی به زائران بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
۲۹ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۸:۱۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید