اخبار

نشست رییس دانشگاه با دانشجویان افتخار آفرین شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور

نشست رییس دانشگاه , دانشجویان ,افتخار آفرین, شانزدهمین المپیاد ,دانشجویان علوم پزشکی کشور

دکتر محمدی رییس دانشگاه در نشستی با دانشجویان افتخار آفرین شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور ضمن عرض تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و همراهان ایشان گفت: بی شک فرزندان ایران اسلامی و جبهه مقاومت انتقام این جنایتکاری ها و ددمنشی ها را خواهند گرفت و این غده سرطانی را از صحنه روزگار محو خواهند ساخت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: از افتخار آفرینی شما دانشجویان متعهد و پر تلاش دانشگاه و موفقیت شما عزیزان در شانزدهمین المپیاد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور قدردانی می نمایم.

وی افزود: خوشبختانه شما دانشجویان پرتلاش امسال توانستید در این رقابت علمی مدال های خوبی را کسب کنید و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و استان کرمانشاه را سربلند نمودید.

دکتر محمدی همچنین از معاون آموزشی دانشگاه و مدیران این معاونت و اعضای هیأت علمی و رؤسای دانشگاه ها که در کسب این موفقیت نقش بسیار مهمی را ایفا نمودند نیز بسیار سپاسگزاری کرد.

وی عنوان کرد: بهترین لحظات زندگی شما جوانان و دانشجویان همین دوران دانشجویی است که باید به خوبی از این روزها بهره گیرید و آینده خود و کشور عزیزمان را به بهترین نحو ممکن بسازید.

رئیس دانشگاه افزود:دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه وظیفه خود می‌داند که به شما دانشجویان نخبه این دانشگاه کمک کند و امکانات لازم را برای شما فراهم سازد تا در مسیر پیشرفت بیش از پیش گام بردارید.

در ادامه حجت الاسلام محبی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز گفت:شهادت مظلومانه مجاهد کبیر مقاومت سید حسن نصرالله و همراهان ایشان را تسلیت می گویم و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم می کنم.

وی افزود: تلاش شما دانشجویان و اساتیدی که شما را در رسیدن به این موفقیت همراهی کردند و زحمات معاون آموزشی و مدیران این معاونت را ارج می نهم و از همه شما که باعث افتخار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و استان کرمانشاه در کشور شده اید قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه کار علمی کار بسیار سختی است گفت: شما جوانان نخبه الگوی جوانان هستید و باید در نظر داشته باشید که رشد در مسیر علمی را همچنان ادامه دهید و همواره در راه موفقیت تلاش کنید.


نشست رییس دانشگاه , دانشجویان ,افتخار آفرین, شانزدهمین المپیاد ,دانشجویان علوم پزشکی کشور 6
نشست رییس دانشگاه , دانشجویان ,افتخار آفرین, شانزدهمین المپیاد ,دانشجویان علوم پزشکی کشور 5
نشست رییس دانشگاه , دانشجویان ,افتخار آفرین, شانزدهمین المپیاد ,دانشجویان علوم پزشکی کشور 4
نشست رییس دانشگاه , دانشجویان ,افتخار آفرین, شانزدهمین المپیاد ,دانشجویان علوم پزشکی کشور 3
نشست رییس دانشگاه , دانشجویان ,افتخار آفرین, شانزدهمین المپیاد ,دانشجویان علوم پزشکی کشور 2
نشست رییس دانشگاه , دانشجویان ,افتخار آفرین, شانزدهمین المپیاد ,دانشجویان علوم پزشکی کشور 1


۹ مهر ۱۴۰۳ ۱۲:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید