اخبار

بیانیه هیات هم اندیشی اساتید و هیات مذهبی اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پی اقدامات ظالمانه و خصمانه رژیم منحوس صهیونیستی در لبنان و غزه

بیانیه ,هیات هم اندیشی اساتید , هیات مذهبی, دانشگاه ,علوم پزشکی, کرمانشاه,لبنان, غزه

"بسمه تعالی"
"ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد.(سوره حج آیه ۷) "

شهادت هنر مردان خداست ...
سالهاست که مردم شریف، مظلوم و شجاع لبنان از تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی آسیب می‌بینند و در سال‌های اخیر به برکت حضور و تقویت جبهه مقاومت، بخشی از این آسیب‌ها را پاسخ می‌دهند که از امتیازات بارز این مبارزه ، پیروزی‌های مکرر بر رژیم تا بن دندان مسلح و جانی صهیونیستی است.

در این روزها رژیم غاصب و تروریست اسرائیل ، با حمایت های آمریکای جنایتکار پس از نسل‌کشی بی‌رحمانه در غزه مظلوم، به لبنان عزیز حمله کرده و موجب ویرانی اماکن و شهادت سید مقاومت و صدها نفر از شهروندان لبنان شده است، باور داریم رژیمی که در حال ظلم و کشتار زنان و کودکان است در مقابل توان روز افزون مقاومت رو به زوال و نابودی است.ان شاءالله.

هیأت مذهبی اساتید و هیأت هم اندیشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مطابق حکم قرآنی و الهی رهبر معظم انقلاب در کنار دیگر آحاد ملت عزتمند ایران اسلامی، بر خود فرض میداند که در کنار مردم لبنان و حزب الله سرافراز بایستد و در مقابل رژیم هار و ملعون صهیونیست آنها را یاری کند.

از خداوند بزرگ هدایت و بندگی خویش و پیروزی و عزت روزافزون برای جبهه وسیع مقاومت را مسئلت داریم.
۹ مهر ۱۴۰۳ ۱۴:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید