اخبار

مراسم افتتاحیه کنگره بین المللی امت مقاومت با حضور چهره های ملی و بین المللی مقاومت برگزار شد

افتتاحیه ,کنگره, بین المللی امت مقاومت, چهره های ملی, بین المللی ,مقاومت
مراسم افتتاحیه کنگره بین المللی امت مقاومت امروز ۲۳ مهرماه با حضور چهره های ملی و بین المللی مقاومت ، مسئولین کشوری و استانی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در تالار برق برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: درود می فرستیم بر روح شهدای مقاومت، شهدای گرانقدری که جان خود را فدا کردند تا بتوانیم بر این شیطان بزرگ پیروز شویم.

وی افزود:در این برهه از زمان برگ مهمی از تاریخ در حال ورق خوردن است و ملت منطقه در حال عبور از یک پیچ تاریخی، حیاتی و سرنوشت ساز هستند که بی شک یک آزمون بزرگ الهی خصوصا برای امت اسلامی محسوب می گردد.

دکتر محمدی با بیان اینکه در حال حاضر ما در یک جنگی قرار داریم که یک طرف آن مظلوم ترین افراد عالم هستند و طرف دیگرش ظالم ترین افراد کره خاکی قرار دارند گفت: جنگی که یک طرف آن ریا و نفاق و کفر و استکبار جهانی قرار دارد و طرف دیگر آن خلوص و ایمان و مظلومین و مستضعفین عالم هستند.

وی عنوان کرد: خیلی ها از جمله مردم مظلوم غزه،فلسطین و لبنان ،جبهه مقاومت و کشورهایی که از مقاومت حمایت می کنند با عنایت خداوند متعال در این جبهه حق علیه باطل پیروز شدند و در این آزمون الهی سربلند بیرون آمدند.

دکتر محمدی بیان کرد: متاسفانه خیلی از حکام کشورهای اسلامی در مقابل این همه جور و ظلم سکوت اختیار کردند و خود را به خواب زده اند و حتی هنوز با رژیم صهیونیستی مراوده اقتصادی دارند که بی شک در این آزمون الهی سرافکنده هستند.

وی با بیان اینکه امیدواریم این همایش ها و این صداهای رسای انسانیت ، این کشورها را از خواب بیدار کند و آنها را برای حمایت و دفاع از مظلومان عالم به خود آورد گفت: انشاء الله این خون های ارزشمندی  که در راه حفظ اسلام و قرآن و در جبهه مقاومت ریخته شده است جهان را بیدار کند و این غده سرطانی از صحنه روزگار محو گردد و قطعا حق در این مبارزه پیروز خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: همه مسلمانان وظیفه دارند به جبهه مقاومت  کمک کنند تا این شیطان بزرگ به زانو درآید و سکوت کردن در این شرایط به این معنی است که در کنار شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی هستند و به ظالمان کمک می کنند و در صف باطل ایستاده اند.

کنگره۱ 1


کنگره۱ 13
کنگره۱ 12
کنگره۱ 11
کنگره۱ 9
کنگره۱ 8
کنگره۱ 6
کنگره۱ 4
کنگره۱ 3
کنگره۱ 2

۲۳ مهر ۱۴۰۳ ۱۲:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید