اخبار

جمهوری اسلامی ایران همواره حامی مقاومت است

افتتاحیه ,کنگره, بین المللی امت مقاومت, چهره های ملی, بین المللی ,مقاومت
ناصر ابو شریف عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین و نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران‌ در کنگره بین المللی امت مقاومت در کرمانشاه ، تنها راه شکست استکبار اتحاد امت اسلامی دانست و گفت: پیروزی نهایی متعلق به امت اسلامی است 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جمهوری اسلامی وی همچنین ایران را همواره حامی مقاومت دانست و گفت: جهان اسلام با پروژه‌ای گسترده و متحد، می‌تواند در برابر استعمار غرب و صهیونیسم مقاومت کند.

ناصر ابو شریف گفت: اکنون ما نیازمند یک پروژه اسلامی هستیم که بتواند جایگزین استعمار غرب و برنامه‌های آن شود؛ این پروژه باید به‌گونه‌ای طراحی شود که کشورهای اسلامی را در یک امت واحده متحد کند و پاسخگوی نیازهای منطقه باشد.

وی افزود: پروژه‌های استعماری غربی، به‌ویژه آمریکا و انگلستان، طی سال‌های متمادی به تضعیف کشورهای اسلامی پرداخته‌اند.

 وی با بیان اینکه تلاش برای تجزیه کشورهای منطقه، گسترش فرهنگ غرب‌زدگی و ایجاد تفرقه در بین کشورهای اسلامی  مهمترین ابزارهای غرب علیه مسلمانان است گفت: غرب تلاش کرده است که با ایجاد فتنه و تفرقه، از اتحاد بین کشورهای اسلامی جلوگیری کند.

وی یکی از مهم‌ترین ابزارهای غرب برای تحقق اهداف خود را ایجاد رژیم صهیونیستی در منطقه دانست و گفت:این رژیم که به مؤلفه‌های قدرت نظامی تجهیز شده است، به ویرانی سرزمین و ملت فلسطین پرداخته ولی مردم فلسطین همچنان مقاومت می‌کنند.

به گفته وی حمایت‌های نظامی و تسلیحاتی غرب از رژیم صهیونیستی بسیار قابل توجه است و  تنها از آغاز جنگ اخیر، آمریکا ده‌ها هزار تن مواد منفجره و تسلیحات به اسرائیل ارسال کرده است. این حمایت‌ها نشان‌دهنده ارتباط تنگاتنگ رژیم صهیونیستی با پروژه‌های استعماری غرب است.

وی افزود: کشورهای عربی حامی رژیم صهیونیستی هستند و برخی از این رژیم‌ها در کنار اسرائیل قرارگرفته و به‌جای حمایت از فلسطین، در پی اجرای سیاست‌های آمریکا هستند. 

ناصر ابو شریف عنوان کرد: همه ملت‌های اسلامی در قلب خود همچنان حامی فلسطین و آرمان‌های اسلامی هستند و اما متأسفانه می ‌بینیم رژیم‌های آن‌ها در میدان برخی به گونه‌ای دیگر عمل می‌کنند.

 وی بیان کرد: طوفان‌الاقصی در واقع یک پروژه بود، پروژه اسلامی که می‌تواند پاسخی جدی به تهدیدات خارجی باشد. این پروژه باید بر اساس ارزش‌های قرآنی بنا شود و وحدت امت اسلامی را در پی داشته باشد.

ناصر ابو شریف عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره حامی مقاومت بوده است و این حمایت‌ها باعث دستاوردهای بزرگی در غزه و دیگر نقاط جبهه مقاومت شده است.

وی در ادامه گفت: ما باید به پروژه اسلامی پایبند بمانیم و برای دستیابی به وحدت و عدالت تلاش کنیم، چراکه پیروزی نهایی متعلق به امت اسلامی است و همانطور که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند هر ضربه‌ای به رژیم صهیونیستی خدمت به بشریت و مردم است.

وی هدف پروژه اسلامی را عدالت و زنده‌کردن ارزش‌های بشری دانست  و گفت: مهم‌ترین ادبیاتی که در این مملکت هم جاری است، ادبیات مهدوی بوده و ما اعتقاد داریم که ایشان می‌آیند و دنیا را پر از عدل و داد خواهند کرد.

۲۳ مهر ۱۴۰۳ ۱۹:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید