اخبار

آیین تجلیل از خیرین سلامت و رونمایی از دستگاه لاپاراسکوپی بیمارستان قدس پاوه برگزار شد

آیین تجلیل از خیرین سلامت و رونمایی از دستگاه لاپاراسکوپی بیمارستان قدس پاوه برگزار شد
آیین تجلیل از خیرین سلامت و رونمایی از دستگاه لاپاراسکوپی بیمارستان قدس پاوه، با حضور امام جمعه پاوه،رئیس دانشگاه، نماینده مردم شریف اورامانات در مجلس شورای اسلامی ،اعضای هیات رئیسه دانشگاه ، مسئولین ارشد شهرستان و خیرین سلامت برگزار شد.

رسانه جدید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمدی رییس دانشگاه در این آیین گفت:خداوند را شاکرم که امروز این توفیق را به اعضای هیات رئیسه دانشگاه عنایت نمود که در جمع مردم با فرهنگ شهرستان پاوه باشیم ،مردم اصیل و سلامت محور و نجیب که مانند یک نگین در مناطق کردنشین جمهوری  اسلامی ایران می درخشند.

وی افزود:شما خیرین محترم شهرستان پاوه هم عصاره این فرهنگ ،قدمت و نجابت مردم این منطقه هستید که در استان کرمانشاه خیرین حوزه سلامت شهرستان پاوه رتبه اول را دارند.

دکتر محمدی با بیان اینکه دستگاههای بسیار ارزشمندی از جمله دستگاه لاپاراسکوپی و دیالیز در این شهرستان به کمک خیرین سلامت شهرستان خریداری شده که کمک شایانی در درمان بیماران شهرستان می نماید گفت: به همین خاطر شهرستان پاوه تنها شهرستان در استان کرمانشاه است که توانسته مجوز  IPD را از وزارت بهداشت دریافت کندو با توجه به مرزی بودن شهرستان کمک بسیاری در ارتقا توریسم درمانی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جز برخوردارترین دانشگاه های علوم پزشکی کشور است گفت: هم از نظر امکانات علمی و تجهیزات درمانی در جایگاه بسیار خوبی قرار داریم و در راستای ارائه خدمات مطلوب بهداشتی درمانی نهایت تلاش و امکانات را بکار خواهیم بست.

رئیس دانشگاه یادآور شد: مردم اصیل شهرستان پاوه پشتوانه بزرگی مثل امام جمعه شهرستان پاوه ماموستا ملاقادر قادری دارند و از راهنمایی های ایشان در زندگی بهره مند شده اند و واقعا ما در استان کرمانشاه نیز به ایشان افتخار می کنیم و از همراهی و همدلی ایشان در حوزه سلامت بسیار سپاسگزاریم.

۲۶ مهر ۱۴۰۳ ۲۰:۵۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید