اخبار

در آیین تجلیل از خیرین سلامت و رونمایی از دستگاه لاپاراسکوپی بیمارستان قدس پاوه مطرح شد

خیرین سلامت ,رونمایی ,دستگاه ,لاپاراسکوپی, قدس پاوه
ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه در آیین تجلیل از خیرین سلامت و رونمایی از دستگاه لاپاراسکوپی بیمارستان قدس پاوه از زحمات دکتر محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و دکتر یوسفی نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی و کادر بهداشت و درمان و خیرین  شهرستان  سپاسگزاری کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: با نگاهی به سفر برخی از مسئولین شهر پاوه به شهر تبریز جهت معرفی شهر پاوه به عنوان شهر سالم  عرض می کنم‌ شهر پاوه از سه منظر شهر سالم می باشد، از منطر بهداشتی چزو سالمترین شهرهاست.ا ین شهر از ده شهرستان برتر ایران در حوزه سلامت جرائم و بذهکاری ها  اجتماعی است و از نطر سیاسی نیزسلامت سیاسی در منطقه سرآمد می باشد.

وی با بیان اینکه با توجه به حجم مراجعین، شبکه بهداشت و درمان این منطقه نیاز به توجهات بیشتر دانشگاه دارد گفت: از خیرین سلامت سپاسگزارم و این خیرین آبروی شهرستان هستند. علم و دانش باید در خدمت مردم باشد.
وی افزود:وزارت بهداشت و دانشگاه زحمات بسیاری در حوزه سلامت متحمل می شوند
 

ماموستا ملاقادر قادری عنوان کرد:در آموزه های دینی آمده است که همه علم ها خوبند اما دو علم نسبت به بقیه برتری دارند.  که علم دو نوع است علمی که ماموستاهای آیینی و رهبر ها مشغول ترویج آن هستند (علم دینی ) و علم بهداشتی و درمانی که مجموعه شبکه بهداشت و درمان مجری آن است و لازم است جهت رفاه حال مراجعین به بهترین نحو مدیریت شود.

سفر هیئت رئیسه به پاوه 6

در ادامه دکتر یوسفی نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز تلاش ها و زحمات کادر بهداشت و درمان شهرستان و این منطقه مرزی در راستای ارائه خدمات را مطلوب و در خور مردم شهرستان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر دانست.


وی با بیان اینکه این نشست به پاس زحمات خیران سلامت برگزار شده گفت:انسان های ارزشمند و بزرگی که دغدغه خدمت به هم نوع را دارند و در جهت پیشرفت سلامت در شهرستان همواره پیش قدم بوده و هستند.

وی افزود:حملات رژیم صهیونسیتی به لبنان و غزه و ددمنشی های این رژیم جنایتکار و سکوت سران کشورهای اسلامی را در برابر این قتل عام ها محکوم می کنیم اما ایمان داریم وعده خداوند نزدیک است و نصر و پیروزی از آن مسلمانان خواهد بود و خون شهدای والامقامی که ریخته شده قطعا فتح و پیروزی را به دنبال خواهد داشت.

دکتر یوسفی گفت: فرهنگ مردم منطقه و به ویژه شهرستان پاوه به گونه ای است که می توان از آن به عنوان یک دانشگاه نامبرد و آداب و سنت و خلق و خو و  ایثار و از خودگذشتگی در این دیار مثال زدنی است و مردم پاوه همواره در کار خیر و اقدامات خداپسندانه پیش قدم هستند.

وی افزود: تمام تلاش خود را برای ارتقا بهداشت و سلامت شهرستان و منطقه اورامانات  به کار خواهم بست و در راستای تامین و تخصیص تجهیزات پیشرفته پزشکی و سایر امکانات مورد نیاز به جد پیگیری خواهم نمود.

شهرستان پاوه اولین شهرستان  در استان کرمانشاه است که دارای مجوز IPD می باشد
سفر هیئت رئیسه به پاوه 5
همچنین دکتر ستار سهرابی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه شهرستان پاوه را یکی از معدود شهرستان هایی دانست که دارای تجهیزات پیشرفته درمانی است گفت: تمام این اقدامات به خاطر تلاش های بی وقفه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است و امیدوارم بتوانیم خدماتی شایسته به مردم شهرستان ارائه دهیم .

وی از همراهی و همدلی امام جمعه شهرستان پاوه در ارتقاء حوزه بهداشت و سلامت نیز بسیار سپاسگزاری کرود و گفت: ایشان مایه افتخار شهرستان هستند و همیشه راهنمایی های ایشان در همه بخش ها و حوزه ها کمک کننده بوده است .
وی همچنین از زحمات دکتر یوسفی نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی که در زمان کمی که به عنوان نماینده کار خود را آغاز کرده اند قدردانی کرد و گفت: با توجه به اشرافی که به مسائل مختلف شهرستان دارند و پیگیری هایی که در وزارت بهداشت داشته اند قرار است با همت ایشان دستگاه های خوبی به بیمارستان تحویل گردد.

وی افزود: یکی از این دستگاه‌ها دستگاه فیکو جراحی چشم است که امیدواریم در آینده نزدیک به بیمارستان شهرستان تحویل گردد.

دکتر سهرابی گفت:خیرین نیک اندیش شهرستان ، کمک های بسیار خوبی به بیمارستان داشته اند و با خریداری دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز از سوی این خیرین گرانقدر بیمارستان ما به سمت بیمارستان تخصصی پیش می رود.

وی افزود: اولین شهرستان در سطح استان کرمانشاه هستیم که دارای دستگاه لاپاراسکوپ است و اولین شهرستان  هستیم که دارای مجوز IPD می باشد.


۲۷ مهر ۱۴۰۳ ۰۰:۴۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید