اخبار

دکتر محمدی خطاب به دانشجویان جدید: شما می توانید در رشته خود سرآمد و تحول آفرین باشید

دانشجویان جدید الورود
 
دکتر محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در همایش توجیهی دانشجویان جدید الورود با بیان اینکه پذیرفته شدن و  ورود شما عزیزان را به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هم به  شما دانشجویان و هم به خانواده های شما تبریک و تهنیت عرض می کنم گفت: اینکه توانستید باتلاش و کوشش خود به این موفقیت بزرگ در زندگی دست پیدا کنید و از سد کنکور عبور کنید، بی شک حاصل ۱۲ سال سختی  و تلاش شما و خانواده های شما عزیزان بوده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: خوشبختانه در یکی از بهترین دانشگاه های علوم پزشکی کشور پذیرفته شده اید و می توانید تحصیل کنید و خیلی ها آرزوی این را دارند که جای شما بر روی این صندلی ها بنشینند.

به گفته وی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جزو ده دانشگاه تیپ یک در کشور است و در خیلی از  حوزه ها خصوصا در تولید علم و در حوزه تحقیقات و فناوری جزو چهار دانشگاه برتر کشور می باشد .

رئیس دانشگاه با بیان اینکه شما عزیزان در سنی به این جایگاه دست پیدا کرده اید که ظرفیت های بسیار خوبی دارید و در حال شکوفایی هستید گفت: باید با برنامه ریزی و تلاش بیشتر، تصمیم جدی برای رسیدن به جایگاه های بالاتر علمی داشته و تحول آفرین باشید و شما توانایی این را دارید که در رشته خود سرآمد شوید و عالمانه از این دانشگاه فارغ التحصیل شوید.

دکتر محمدی افزود: ما با همه وجود در کنار شما خواهیم بود و برای همه شما دانشجویان عزیز آرزوی موفقیت می نماییم و امیدواریم با توان برای پیشرفت و سربلندی کشور عزیزمان ایران تلاش کنید.
رسانه جدید
در ادامه حجت الاسلام محبی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز با بیان اینکه ما به وجود شما جوانان پر تلاش افتخار می کنیم گفت: این مسئله را یادآور می شوم که شما دانشجویان نخبه کشور هستید و در یکی از دانشگاه های مهم و سرآمد کشور پذیرفته شده اید .

وی با اشاره به اینکه همه امکانات برای رشد علمی و ایمانی شما عزیزان در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه فراهم است گفت:  خانواده های شما و مسئولان دانشگاه همگی پای کار هستند و همه با هم تلاش می کنیم که دانشمندان توانا ،مومن، متدین و انقلابی از همین دانشگاه برای خدمت به مردم کشور و دنیا  تربیت شوند.

حجت الاسلام محبی با عنوان اینکه علم در کنار ایمان معنا پیدا  می کند و اثر بخش خواهد بود گفت: ارتباط با خداوند متعال  و ایمان به لطف و رحمت و عنایت همیشگی او موجب پیشرفت و موفقیت بیش از پیش شما در همه عرصه ها خواهد شد و دریچه های بسته را به روی شما می گشاید.

وی تاکید کرد:باید تلاش کنید در هر رشته ای که پذیرفته شده اید در آن رشته صاحب نظر شوید و با ایمان به خداوند متعال به رستگاری دنیوی و اخروی دست یابید و در زندگی همواره موفق و سربلند باشید.


۲۸ مهر ۱۴۰۳ ۲۳:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید