به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دکتر سروش در نشست با مدیر و کارشناسان مدیریت بازرسی دانشگاه بیان داشت: زمان مناسب جهت ارائه خدمات جزو اصول اساسی در هر سازمان است و باید به سمتی حرکت شود که گیرندگان خدمت با سهولت خدمات لازم را دریافت نمایند.
سرپرست دانشگاه ضمن اشاره به عملکرد فعالانه حوزه بازرسی ، عنوان نمود باید علاج واقعه قبل از وقوع داشت و این امر مستلزم یک سیستم پویا با حضور نیروهای متخصص است.
دکتر سروش با بیان این موضوع که اجرای قانون باید سرلوحه ی کار کارشناسان بازرسی باشد ، اذعان داشت اصلاح فرایندها با تدوین برنامههای کاربردی و کارشناسی شده و معرفی شاخصهای کلیدی در چالشهای پیش روی دانشگاه ، میتواند در تصمیمسازی درست در روند انجام امور بازرسی موثر واقع شود.
سرپرست دانشگاه در بخشی دیگر از سخنان خود اشاره داشت بازرسان باید بدون سوگیری و در راستای عدالت اقدام کنند و به عنوان یک مشاور امین برای سازمان ها نقش ایفا نمایند.
دکتر سروش افزود پیشگیری از شکایات و مشکلات ، اساس کار بازرسی است و در این راستا اشاره داشت ، تدوین برنامهای نظام مند و آینده نگر ، براساس اولویت بندی کارشناسی شده ، جهت ارتقای کیفیت ارائه خدمات ، همراه با یک کار تیمی ، باید در دستور کار حوزه بازرسی قرار گیرد که در نهایت ، این برنامه ها به سمت ریشه کنی مشکلات پیش برود.
سرپرست دانشگاه همچنین آگاهی بخشی نسبت به حقوق و وظایف کارکنان ، با برگزاری کارگاههای آموزشی و بازآموزی دوره ای را از ملزومات کار بازرسی بر شمرد.
دکتر سروش در پایان ضمن تشکر از عوامل مدیریت بازرسی دانشگاه ، بیان داشت توجه بازرسان دانشگاه به خروجی کارها باشد و تاثیر فعالیتهای این حوزه باید در کیفیت ارائه خدمات مشهود باشد.
لازم به ذکر است در ابتدای این نشست ، مدیر و کارشناسان بازرسی ضمن ارائه گزارش عملکرد یک ساله ی مدیریت بازرسی ، برخی از چالشهای این حوزه را بیان نمودند.