شهروند گرامی خواهشمند است با اعلام میزان رضایت خود از هریک از محورهای ارائه شده در این پرسشنامه، ما را در ارتقاء سطح رعایت حقوق شهروندی یاری فرمایید. تاریخ تکمیل فرم : جنسیت: زن مرد سن : تحصیلات : شغل : برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟ دفعات مراجعه برای دریافت خدمت در سال اخیر : 1. محور شفافیت فرآیندی 1. نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار : خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 2.نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 3.انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوتهای شخصی خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 2. محور پاسخگویی و مسئولیت پذیری 1. رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه : خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 2.امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 3.به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 4.راهنمایی و پاسخگویی کارکنان به مراجعین و پی گیری وضعیت درخواستها خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 3.محور تسلط بر فرآیند دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 4.محور زمان فرآیند 1. تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 2.تعهد و پایبندی به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت" خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 3.میزان مراجعه به بخشهای مختلف برای دریافت خدمت خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 5.محور نظام مند بودن فرآیند 1. نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 2.دریافت یکباره مدارک و اطلاعات بصورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 3.ارائه اطلاعات تکراری (کپی شناسنامه،کارت ملی،ارائه چند باره اطلاعات) به واحدهای مختلف خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 4.احساس نیاز به سفارش و توصیه برای دریافت خدمت خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم 6.محور کلیت فرآیند احساس رضایت از کل خدمت دریافت شده خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم چنانچه علاوه بر موارد فوق،مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید، مرقوم فرمایید: بازخوانی بازخوانی