بیانیه توافق سطح خدمات در تارنما مراجعین محترم؛ بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به آگاهی مراجعین محترم می رسد: هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای خدمت گیرندگان مورد توافق قرار گیرد. تارنمای سازمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امکان ثبت درخواست ها انتقادات، پیشنهادات، شکایات را برای شما متقاضیان گرامی در قالب فرم پیشنهادات و انتقادات فراهم نموده است و شماره تماس 38381111 اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایت دانشگاه نیز آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات شما می باشد. همچنین شماره تلفن های مرکز ملی پاسخگویی و رسیدگی به شکایات بهداشتی درمانی 1690 ، مرکز پاسخگویی سلامت 1490 ، مرکز پاسخگویی پزشک خانواده 1590 و یا شماره تماس 190 نیز فراهم می باشد. حوزه پاسخگویی میز خدمت برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است. تارنمای دانشگاه علوم پرشکی کرمانشاه بر مبنای پایداری زیر ساخت های ارتباطی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.